«آئینه‌های شکسته» با محوریت چهلم شهدای حادثه شاهچراغ برگزار شد

«آئینه‌های شکسته» با محوریت چهلم شهدای حادثه شاهچراغ برگزار شد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیین «آئینه‌های شکسته» با محوریت اربعین شهدای حادثه تروریستی حمله به زوار و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ امروز دوازدهم آذر در تالار حافظ شیراز برگزار شد.

سخنرانی حاج «حسین یکتا» و شعرخوانی «میلاد عرفان‌پور» و «ایوب پرندآور» از جمله بخشهای مراسم امروز بود که به همت و میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار شد.

همچنین در این مراسم روایت واقعه از زبان شاهدان عینی مرور شد و پخش کلیپ هابیلیان شامل خانواده‌های ترور، پخش نماهنگ مادرانه، کلیپ قرمز پررنگ، اجرای اول حقیقتر(فیلم آرتین)، روایت مردمی پرستار محمد وفا و موسیقی قطعه نبض باران (آرتین و آرشام) به خوانندگی امیر حقیقت، معرفی و اهداء تابلو مخصوص شهید پورعیسی خادم حرم شاه‌چراغ و دعوت و تجلیل از خانواده‌های ندیمی، کشاورز، پورعیسی، سرایداران و ارائه محتوای تولیدی به ایشان، برپایی نمایشگاه عکس و فیلم و رونمایی از نماهنگ‌ قول مادرانه از دیگر بخشهای برنامه امروز بود.

چهارم آبام امسال و در پی حمله تروریستی به زوار، خادمین و نمازگزاران حرم مطهر شاهچراغ(ع) 13نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و 30 نفر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید