آتش نشان ها در جهت ایمنی جامعه از جان خود مایه می گذارند / دشمن به دنبال گرفتن اراده از ملت ماست

آتش نشان ها در جهت ایمنی جامعه از جان خود مایه می گذارند / دشمن به دنبال گرفتن اراده از ملت ماست

به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان؛ سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان امروز یکشنبه هشتم مهرماه در دیدار با مدیر عامل و کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ایمنی و همچنین عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار مقاومت آیت الله «سیدحسن نصرالله» اظهار داشت: یکی از اقشاری که در ایجاد ایمنی برای جامعه زحمات زیادی می‌کشند عزیزان ما در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی هستند.و این عزیزان برای برقراری ایمنی در جامعه از جان خود نیز مایه میگذارند.

وی با اشاره به ترور ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله گفت: این ضایعه، ضایعه ای بسیار دردناک برای ما و جبهه مقاومت هست و ما در این مسیر راضی به رضای خداوند هستیم.و باور داریم که این ضایعه هیچ خللی در ادامه راه حزب الله ایجاد نمی کند.

ملک شاهکوهی افزود: عزم و اراده جبهه مقاومت برای دشمن سنگین بود و از این به بعد سنگین تر نیز خواهد شد و خون سید حسن نصرالله جوشش و خروشش برای نابودی دشمن بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ یکی از برنامه هایش این هست که اراده را از شما بگیرد ، مانند زدن زیر ساختها، ایجاد یاس، ترور فرماندهان و… و این قانون جنگ هست یعنی همه برای پیروزی می جنگند و ما هم قطعا برای پیروزی خواهیم جنگید.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید