آخرین نامه مجتبی ۲۳ روز قبل از شهادت

آخرین نامه مجتبی ۲۳ روز قبل از شهادت

به گزارش مشرق، شهید مجتبی آزادی از دانش آموزان دبیرستان سپاه تهران (مکتب الصادق(ع)) بود که در سال ۶۷ و در سن ۲۰ سالگی به شهادت رسید. آخرین نامه این شهید بزرگوار به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بر رحمت کبیر انقلاب و با سلام بر ارواح مطهره و مقدس شهدا از کربلای حسینی تا کربلای خمینی و با سلام بر رزمندگان پر توان اسلام که با نثار جان و مال خویش اسلام محمدی را بارور میکنند!

و با سلام بر پدر و مادر و برادر و خواهران عزیزن. امیدوارم که حالتان خوب باشد و اگر از احوالات اینجانب خواسته باشید الحمدلله هیچ ملالی نیست جز دوری دیدار شما که انشاالله به زودی زود تازه گردد.ان‌شاالله

به پدر و مادر بزرگ سلام میرسانم به عمه ها و شوهر عمه ها و دختر و پسر عمه ها سلام میرسانم به مادر بزرگ و خاله ها و شوهر خاله ها و دختر و پسر خاله ها سلام میرسانم به دایی و زندایی و دختر و پسر دایی سلام میرسانم به زن عمو و حسین و سمیه سلام میرسانم در ضمن از طرف من یک بوسه به مریم بزنید (سمیه بزند)

خوب صحبت خاصی ندارم فقط میخواستم نامه ای نوشته باشم و حال و احوالی بکنم بابا کار و بار چطور است؟ سالن را جور کردی؟ خلاصه به کجا رساندی؟ انشاالله که شروع به کار کرده باشی.

به همه دوستان و آشنایان سلام برسانید.

۷ تیر ۱۳۶۷ دوستدار شما مجتبی ( آزادی)

*رزمندگان را دعا کنید.*
*امام را دعا کنید.*

ولادت : ۲۹ فروردین ۱۳۴۷
شهادت : ۱ مرداد ۱۳۶۷ شلمچه
مزار: قطعه ۲۶ ردیف ۱۴ شماره ۱۷

منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید