آرسنال ۵-۳ بارسا: جذاب و نفس‌گیر تا لحظه آخر!


آرسنال 5-3 بارسا: جذاب و نفس‌گیر تا لحظه آخر!

آرسنال صبح امروز در دیداری دوستانه برابر بارسلونا به میدان رفت و موفق شد این تیم را شکست دهد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، آرسنال از ساعت ۶:۳۰ صبح امروز به وقت ایران در تور پیش فصل آمریکا و در دیداری دوستانه روبروی بارسلونا قرار گرفت و با نتیجه ۳-۵ پیروز شد.

این بازی جذاب و پر تنش خیلی زود با درخشش روبرت لواندوفسکی در دقیقه هفتم شاهد اولین گلش بود که به سود بارسلونا به ثمر رسید تا هواداران این تیم را به فصلی عالی و پر از موفقیت امیدوار کند.

اما این برتری طولی نکشید و این بوکایو ساکا بود که بار دیگر مهارت و استعدادش را نشان داد و در دقیقه سیزدهم بازی را به تساوی ۱-۱ کشاند.

هرچند این بازیکن ۹ دقیقه بعد این فرصت را داشت که بازی را به سود آرسنال کند اما ضربه پنالتی اعلام شده از سوی داور بازی را با بی‌دقتی به بیرون زد تا بازی همچنان با نتیجه مساوی ادامه پیدا کند.

این رافینیا بود که انتقام این اشتباه را از ساکا گرفت و در دقیقه ۳۴ گل دوم تیمش را وارد دروازه آرسنال کرد. در حالی که همه انتظار داشتند بازی با پیروزی بارسا در نیمه اول به اتمام برسد، کای هاورتز روی پاس مارتین اودگارد در دقیقه ۴۳ گل تساوی را به ثمر رساند.

ژاوی در ابتدای نیمه دوم تمامی ۱۱ بازیکن حاضر در زمین را تعویض کرد و بازیکنان جدیدی را راهی میدان کرد تا فرصت محک زدن آنها را از دست ندهد اما این بازیکنان هم کاری برایش از پیش نبردند و لئاندرو تروسارد در دقیقه ۵۵ گل سوم آرسنال را زد.

تلاش‌های دو تیم تا دقیقه ۷۸ برای باز کردن دروازه یکدیگر بی‌نتیجه بود و بالاخره در فاصله ۱۲ دقیقه تا سوت پایان بازی بود که تروسارد موفق شد گل دوم خودش و چهارم تیمش را هم به ثمر برساند.

بسیاری منتظر شنیدن سوت پایان این بازی پر برخورد و جذاب بودند که فران تورس روی پاس گل عثمان دمبله در دقیقه ۸۸ نتیجه بازی را ۳-۴ کرد اما آرسنال کوتاه نیامد و فابیو وییرا بود که یک دقیقه بعد پاسخ این گل را داد تا این دیدار پر گل، پر برخورد و تماشایی با هشت گل به پایان برسد.

منبع: ورزش سه

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید