آزادسازی خرمشهر تجسم پیروزی در سایه وحدت، همدلی و ولایتمداری است

آزادسازی خرمشهر تجسم پیروزی در سایه وحدت، همدلی و ولایتمداری است ///عکس بارگذاری نشده//


سردار سرتیپ دوم پاسدار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالگرد حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر حماسه بود که با خون هزاران شهید گلگون کفن ممکن شد و ضمن آنکه باید قدردان آن باشیم باید ابعاد گوناگون این حماسه بزرگ تاریخی را برای نسل جوان تشریح کنیم.

فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با حماسه سوم خرداد، افزود: دشمنان از آشنا شدن نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های شهدا می‌هراسد و آن را مغایر با منافع خود می‌داند.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه ارزش هایی، چون ایثار، شهادت، فداکاری، از خودگذشتگی، توکل بر خدا، ایمان، معنویت و ولایت مداری از مهمترین ویژگی‌های اخلاقی شهدا بودند که آشنایی نسل جوان با این ارزش‌های زیبای معنوی می‌تواند به تداوم راه شهدا و مصونیت جوانان در برابر فتنه افکنی رسانه‌های بیگانه منجر شود.

فرمانده سپاه استان البرز همچنین از ویژه برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد در استان البرز خبر داد و گفت: برپایی صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان البرز، بازآفرینی حماسه سوم خرداد در قالب نمایش، برگزاری مراسم‌های متعدد روایتگری و شب خاطره در شهر‌های مختلف استان البرز، برپایی اردو‌های راهیان پیشرفت و جلسات تبیینی از مهمترین ویژه برنامه‌ها جهت بزرگداشت حماسه سوم خرداد است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید