آزمون: شایسته پیروزی مقابل قطر بودیم/مشخص است بعضی از کجا خط می‌گیرند

آزمون: شایسته پیروزی مقابل قطر بودیم/مشخص است بعضی از کجا خط می‌گیرند



بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی ایران و قطر گفت: گاهی اوقات با بعضی کارشناسی ها می گوییم حتما مشکل شخصی وجود دارد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، سردار آزمون پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دیدار امشب تیم ملی فوتبال ایران و قطر گفت: تلاش همه بازیکنان است که شما بهترین بازیکن می‌شوید. در کنار بقیه بازیکنان می‌توانید موفق شوید. باید به کادرفنی و بازیکنان و مردم عزیز تبریک بگویم. مستحق این سه امتیاز بودیم.

مهاجم تیم ملی ایران ادامه داد: خوشحالم پیروزی را کسب کردیم. وقتی با پیراهن تیم ملی پیروز میدان می‌شوی حس غرور داری و با هیچ چیزی قابل قیاس نیست چون مردم کشور را خوشحال می‌کنی. خدا را شکر می‌کنم تمام بازیکنان ایران بهترین در زمین بودند و الان قطعا به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

آزمون در خصوص حضور در کنار مهدی طارمی و پایان دادن به تمام انتقادات به خاطر عملکرد خط حمله گفت: من و مهدی چندین سال است کنار هم بازی می‌کنیم. اخلاقیات و روحیات همدیگر را می‌شناسیم. از کادرفنی تشکر می‌کنم که می‌دانند چطور از ما استفاده می‌کنند و این خیلی مهم است.

او ادامه داد: به چیزی جز برد تیم ملی فکر نمی‌کنم. آنهایی که کارشناسی می‌کنند خواهش می‌کنم نفراتی باشند که به درد تیم ملی بخورد. چون حرف‌هایشان می‌تواند خیلی بازدید داشته باشد. اینکه مدام تخریب کنند ما هم می‌گوئیم دیگر ولش کن و حتما با شخصی مشکل دارند!

سردار آزمون خاطرنشان کرد: ما حالا ۱۰ امتیاز داریم و بسیار عالی کار کردیم. فوتبال ۹۰ دقیقه است و شما نمی‌توانید در ۱۰ دقیقه یا اندازه یک نیمه، کارشناسی کنید چون که این بی لطفی است و قشنگ مشخص است از کجا اتفاق می‌افتد. از خود من تا شهریار مغانلو که جای من آمد تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین باشیم.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید