آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

آغاز سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)


به گزارش مجاهدت از خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) آغاز شد.

محورهای سخنان معظم‌له به شرح زیر است:

سی و چند سال است که این جلسه پرشکوه و مبارک تشکیل می‌شود. موضوع بحث در این جلسه، در همه این سال‌ها عمدتاً امام بزرگوار بوده است. صحبتی که بیشتر وقت این جلسه را به خود مشغول کرده است، درباره امام بزرگوار و عزیز ماست.

به نظر من نسل‌های جدید این کشور، که آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمندند؛ ما قدیمی‌ها هم همین‌طور. همه ما نیازمند این هستیم که با ابعاد این شخصیت چندبعدی آشنا شویم. این در پیشرفت ما و ادامه راهمان به ما کمک خواهد کرد.

اولین نکته درباره امام بزرگوار این است که امام از سرآمدان بودند. در میان بزرگان و اشخاص باعظمت، بعضی‌ها یک سر و گردن از دیگران برترند که به آن‌ها می‌گوییم «سرآمد». در هر روزگاری سرآمدانی وجود دارند.

این امام بزرگوار را هیچ‌کس نمی‌تواند از حافظه تاریخ محو کند؛ نه امروز و نه در آینده، و هیچ‌کس نمی‌تواند شخصیت او را تحریف کند. چند صباحی ممکن است دروغ‌پردازی بشود؛ اما در نهایت، چهره درخشان امام (ره)، خود را با صدای رسا به همه معرفی می‌کند.

امام سه تحول بزرگ به‌وجود آوردند؛ یکی در سطح کشور ایران، یکی در سطح امت اسلامی و یکی در سطح جهان. این سه تحول، هیچ‌کدام سابقه ندارد. شاید در آینده هم شبیه این‌ و نظیر این را انسان نتواند پیش‌بینی کند که به‌وجود بیاید.

انقلاب را مردم انجام دادند؛ اما امام (ره) آن را به‌وجود آورد.

این خبر در حال تکمیل است…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید