آغاز مسابقات ورزشی به نام یکی از شهدا/ فدراسیون‌های ورزشی میزبان شهدای گمنام می‌شوند

فدراسیون‌های ورزشی میزبان شهدای گمنام می‌شوند/ یاد شهدا ادامه مسیر آینده را برای ما روشن می‌کند


«سید نصرالله سجادی» وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان برای معرفی شهدا به ورزشکاران و مردم اظهار داشت: یکی از بهترین اقداماتی که در این حوزه صورت گرفت تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در وزارت ورزش و جوانان است؛ همچنین در اقدامی مشابه شهدایی دیگر در مجموعه ورزشی انقلاب آرامیدند.

سجادی با بیان اینکه خوشبختانه فدراسیون‌های ورزشی هم پیشگام پذیرایی از شهدا بوده‌اند، تصریح کرد: به طور مثال می‌توان به فدراسیون‌های تکواندو و کشتی اشاره کرد، اما نه تنها در حوزه فدارسیون‌ها، بلکه برای بسیار از استادیوم‌های ورزشی هم برنامه‌ریزی برای تدفین شهدا را داشته‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: یاد و خاطره شهدا این تذکر را به ما می‌دهد که بدانیم چطور به این جایگاه رسیده‌ایم و چگونه این میراث گرانبها امروز به دستمان رسیده است و امیدوارم به خوبی بتوانیم از میراث شهدای گرانقدر پاسداری کنیم.

سجادی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در حوزه ایثارگران در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها دیدار با خانواده شهدای جامعه ورزش است، زیرا وظیفه خود می‌دانیم که عرض ادب داشته باشیم به مادران و پدران شهدا، همچنین در دستور کار است که همه مسابقات ورزشی به نام یکی از شهدا شروع شود که نه تنها وجه اعتقادی دارد، بلکه در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان نیز به تصویب رسید است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان صدا و سیما برای تولید محتوا در خصوص شهدای ورزشکار کشور تصریح کرد: خوشبختانه اهالی صدا و سیما در زمینه معرفی شهدای ورزشکار به خوبی پای کار هستند و از ما جلو زده‌اند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان هر زمان که نیاز به همکاری با صدا و سیما و بسیج داشته است، این دو نهاد همکاری لازم را داشته‌اند و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامده است.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید