آقای پزشکیان؛ آخوندی کارفرمای شماست

تحریف، برای انتقام از امام؛ نقشه ای که در لندن طراحی شد



به گزارش مجاهدت از مشرق، محمد ایمانی در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای پزشکیان منطق جالبی دارد: خطاب به مردم می گوید «مردم! می توانید خانه بخرید یا اجاره کنید؟!» و مشکل را گردن دولت رئیسی می اندازد که دو میلیون و چهار صد هزار مسکن را ساخته، یا در دست اجرا دارد.

سپس، هنگامی که آقای جلیلی به حضور کسانی مانند عباس آخوندی (وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی) در ستاد انتخاباتی آقای پزشکیان انتقاد می کند، پزشکیان می گوید «به من چه؟! درباره دیگرانی که اینجا نیستند حرف نزن، درباره من حرف بزن!»

بزرگوار! شما دولت رئیسی را با وجود تدارک ساخت ۲٫۴ میلیون واحد مسکونی در کمتر از سه سال، متهم گرانی مسکن و اجاره بها وانمود می کنید و نمی گویید که دولتمردان اینجا حضور ندارند، اما درباره کسی که پنج سال وزیر دولت روحانی بوده، به مسکن نساختن افتخار کرده، مسکن مهر را که دو میلیون خانوار را صاحب خانه کرد، مزخرف خوانده و تورم ۷۰۰ درصدی مسکن را با منطق «نساخت» به زندگی مردم تحمیل کرده، می گویید: به من چه!

آقای پزشکیان! عباس آخوندی همین حالا برای شما -ضد- برنامه می نویسد و از حالا برای وزارت، زنبیل گذاشته است. امثال او برای تفریح و تفنن، بر ستاد شما چنبره نزده اند، آنها مدعی کارشناسی هستند و قرار است کارفرمای شمایی باشند که گفته اید «من از اقتصاد سر در نمی آورم»!

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید