آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور

آمادگی کامل ستاد انتخابات سنندج برای برگزاری انتخابات ریاست جمهور


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کردستان، حسن عسکری فرماندار سنندج امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد انتخابات سنندج با ۲۶۵ شعبه اخذ رأی و ۶ هزار نفر عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی، آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر است.

وی جزئیات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد و افزود: ستاد انتخابات شهرستان سنندج با هفت کمیته تخصصی تشکیل شده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با همکاری هیأت نظارت را دارد.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: در شهرستان سنندج ۲۶۵ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۱۹۴ شعبه ثابت و ۷۱ شعبه سیار خواهند بود. از این میان، ۱۵۶ شعبه در مناطق شهری و ۱۰۹ شعبه در مناطق روستایی مستقر خواهند شد تا در روز ۸ تیرماه، آرای مردم را اخذ کنند.

عسکری عنوان کرد: در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در شهرستان سنندج، ۶ هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی و نظارتی فعالیت‌های مرتبط با برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه از روز ۲۳ خرداد تا ۶ تیرماه، کاندیداهای ریاست جمهوری تبلیغات خود را آغاز می‌کنند گفت: کمیته تبلیغات ستاد انتخابات تدابیر لازم را برای مکان‌های تبلیغاتی در سطح شهر و روستا اندیشیده است و کاندیداها می‌توانند با اخذ مجوزهای لازم، میتینگ‌های تبلیغاتی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به حادثه ناگوار شهادت رئیس جمهور گفت: بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود و همکاران فرمانداری و ستاد انتخابات در زمان بسیار کوتاهی با تعامل با هیأت نظارت، فرآیندهای برگزاری انتخابات در روز ۸ تیرماه را انجام داده‌اند و بدون هیچ مشکلی این انتخابات برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در پایان، از مردم کردستان و شهرستان سنندج برای مشارکت حداکثری دعوت کرد و اظهار کرد: امیدواریم رئیس جمهوری در تراز انقلاب و با توجه به شاخص‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شود تا راه شهیدان، به ویژه شهید رئیسی و شهدای خدمت، ادامه یابد و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایدار بماند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید