آمریکا از گسترش اسلام هراس دارد

آمریکا قرار بود دنیا را بدون اسلام جشن بگیرد و اینک از گسترش آن هراس دارد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، همایش تجلیل از خادمان موکب درمانی شهدای تامین اجتماعی در مرز چذابه امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «عبدالرضا روشنی» مدیرکل تامین اجتماعی استان، «هدایت‌الله عبدی‌زاده» مدیر درمان، معاونین و روسای مراکز درمانی، شعب و جمعی از خادمان درمانی، پزشکان، پرستاران، دارویاران و نیروهای پشتیبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سالن اجتماعات بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز برگزار شد.
 
سردار مرادحاجتی در این همایش با تقدیر از خادمین اربعین در مرزهای خوزستان اظهار داشت: از مسئولین برگزاری این همایش که خادمین عزیز مواکب درمانی پزشکان، پرستاران و تمامی کادر درمانی که در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین قرار گرفتند و نقش خود را به نحو احسن ایفا کردند و به پاس زحماتشان این برنامه در خور و شان خادمین اربعین را برنامه ریزی کردند تقدیر و تشکر می کنم.
 
وی به تحولات اخیر منطقه پرداخت و متذکر شد: 25 کشور عربی با جمعیتی بالغ بر 450 میلیون نفر و 57 کشور مسلمان با جمعیت حدود 2 میلیارد نفر داریم. اسلام ستیزی بعضی از ابرقدرت‌ها برکسی پوشیده نیست. در دنیایی که یک ابرقدرت اتمی به نام آمریکا که سردمدار تمام موضاعات دنیاست و قرار بود تمام دنیا را بدون اسلام جشن بگیرد و از قرن بیستم وارد قرن بیست و یکم شوند از رشد و گسترش دین اسلام به تنگ آمدند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: 45 سال پیش یک انقلابی در مملکت ما شد که صدای زورگویان را درآورد. آن‌ها گفتند که ما کدخدا هستیم شما جهان سومی ها صدایتان در نیاید و گفتند شوروی در شرق و ما در غرب بمب اتم داریم و جنگ سرد بین ما دو تا هست و شما از کجا سرو کله تان پیدا شده هست. 
 
سردار مرادحاجتی تصریح کرد: مشاور امنیت ملی سابق آمریکا بعد از عملیات وعده صادق یک، گفت، امروز باید همه رهبران ابرقدرت جهان از مسئولان ایرانی برای امنیت خود وقت قبلی بگیرند. ما همان ایرانی هستیم که صدام را اجیر کردند که یک شبه خرمشهر، سه روزه خوزستان و یک هفته ایران را ساقط کند، بله ما همان ایران هستیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: الان اینها می‌گویند کشوری که تحت شدیدترین فشار تحریم‌ها بودند، اکنون با همه مشکلات رتبه 17 اقتصادی جهان را کسب کردند، دانش هسته‌ای را نهادینه کردند و در سلول‌های بنیادی سرآمد هستند و از قدرتمندترین ارتش‌ها و نیروهای مسلح جهان برخودار هستند.
 
سردار مرادحاجتی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: این عملیات باعث شادی دل تمامی آزادیخواهان و مسلمانان دنیا شد که بر گرفته از تفکر حسینی و اربعین هست و همین تفکر رمز پیروزی انقلاب بوده و باعث شده امروز ایران اسلامی در دنیا حرفی برای گفتن داشته و ام القرای جهان اسلام باشد.
 
وی افزود: استراتژی نظامی امروز ما و حرکت نظامی و موشکی که در عملیات وعده صادق ۲ صورت گرفت نشات گرفته از تفکر اربعین هست که هیبت پوشالی استکبار و صهیونیست‌ها را در هم شکست.
 
در این همایش عبدی‌زاده با قدردانی از تلاش‌های خادمان اربعین در ارائه خدمات درمانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: عشق به مولایمان در تمامی تار و پود وجود همه مسلمانان ریشه دوانیده و این خدمت رسانی به زوار نشان از شور و عشقی هست که همکاران ما در سازمان تامین اجتماعی به مولایمان اباعبدالله الحسین(ع) دارند.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به نقش موثر این همایش مذهبی، سیاسی در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: بیش از 200 نفر در قالب 14 تیم درمانی در مرزهای شلمچه و چذابه به 3260 نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمات درمانی مناسبی ارائه کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: 10 تیم درمانی از استان‌های معین (فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، اصفهان، یزد، سمنان، کرمان و خراسان جنوبی) و 4 تیم درمانی از استان خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه طبق برنامه از پیش تعیین شده جهت ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) حضور داشتند.
 
عبدی‌زاده اضافه کرد: در ایام اربعین همکاران ما اهم از پزشک، پرستار، داروساز ، دارویار و نیروهای پشتیبانی و ستادی به طور خودجوش پای کار بودند و به صورت جهادی در راستای خدمات رسانی به زوار تلاش کردند.
 
این مسئول یادآور شد: در این همایش جا دارد از مدیرکل محترم تامین اجتماعی استان و همکاران وی تقدیر ویژه‌ای داشته باشم.
 
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان نیز ضمن تقدیر از همه خادمین اربعین به خصوص خادمین تامین اجتماعی گفت: افتخار می‌کنیم در سازمانی کار می‌کنیم که ماهیت آن خدمت گذاری به مردم هست ، سازمان تامین اجتماعی از این بابت قابل احترام هست که از جمعیت 5 میلیون نفری استان خوزستان 65 درصد مردم شریف این استان را بیمه شده‌های تامین اجتماعی  تشکیل می‌دهند.
 
وی افزود: هم به بیمه شدگان و هم به سازمان تامین اجتماعی افتخار می‌کنیم و خدا را شاکریم که که این توفیق را به ما داده تا همواره خادمی برای مردم باشیم.
 
انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید