آمریکا منشا بیشترین اختلافات و منازعات بین‌المللی است

طرح ادعا‌های اخلاقی و حقوق بشری توسط آمریکا بی پایه و اساس است


«محسن پیرهادی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنایات ضد بشری آمریکا طی ۱۰۰ ساله گذشته، اظهار داشت: موثرترین، پرحجم‌ترین و پرهزینه‌ترین جنگ‌های دنیا را آمریکایی‌ها رقم زده‌اند، همچنین مبدأ و منشأ بیشترین اختلافات و منازعات بین‌المللی در دنیا آمریکایی‌ها بودند.

پیرهادی خاطرنشان کرد: اینکه بگوییم آمریکایی‌ها اخلاق و حقوق بشر را رعایت کرده‌اند، یک موضوع کاملاً بی پایه و اساس است، زیرا تجریه تاریخی ملت ایران نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه موضوعات اخلاقی و انسانی را در قبال مردم ایران رعایت نکرده‌اند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: از جنگ ویتنام و کُره تا به آتش کشیدن منطقه غرب آسیا، تنها بخشی از شاهکارهای حقوق بشری آمریکا است، مردم ایران در صد سال گذشته تنها خاطره‌ای که از آمریکایی‌ها دارند، ظلم، جنایت و تحقیر است، آمریکایی‌ها با زالو‌صفتی خود منابع و منافع کشورها را غارت می‌کنند.

وی افزود: در گذشته تقابل آمریکا با ایران تک بعدی به صورت اقتصادی یا نظامی بود، اما در حال حاضر به نبرد ترکیبی با ملت ایران روی آورده‌اند، هجمه رسانه‌ای، جنگ نیابتی، حملات سایبری، فشارهای بین‌المللی و تحریم اقتصادی مهم‌ترین عرصه‌هایی است که آمریکا برای تقابل با ایران پیدا کرده است.

انتهای پیام/371

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید