آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت

آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، فرماندار تبریز «یونس فاتح» در مراسم یادبود شهدای خدمت در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید نیک اندیش اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی مکتبی است و بر مبنای شعار عاشورایی”خون بر شمشیر پیروز است” بنا شده و نظام اسلامی به تاسی از این شعار و تکیه بر قدرت مردم در طول این سال‌ها در برابر تمامی ابرقدرت‌های عالم ایستاده است.
وی ادامه داد: هرچند سانحه هوایی اخیر بسیار سخت و تاثر برانگیز بود و مسئولان با کفایت و جهادی همچون آیت الله رئیسی از بین ما رفتند اما هیچگاه در اراده مردم خللی ایجاد نخواهد شد چرا که این انقلاب ریشه در اعتقادات مردم دارد و در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی ثابت شده است،سرنوشت آنانی که راه مقاومت در تمامی عرصه‌ها را تحت لوای ولایت در پیش گرفته‌اند به شهادت ختم شده است و این شهدا نیز در این راه همچون یاران شهید خود ثابت قدم بودند.
فاتح خاطرنشان کرد: وظیفه ما مسئولان در این برهه حساس این است که از ویژگی‌های این شهدا که همانا خدمت رسانی جهادی،انقلابی و خستگی ناپذیر به مردم بود درس گرفته و  راه آنان ادامه دهیم.
فرماندار تبریز با اشاره به اینکه شهید رئیسی مدیری متدین و متعهد در تراز انقلاب اسلامی بود گفت: آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت.

انتهای پیام / 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید