آیت الله «سلیمانی» چهره‌ای مجاهد و مردمی داشت

آیت الله «سلیمانی» چهره‌ای مجاهد و مردمی داشت


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران و «حسینی پور» استاندار با صدور پیامی، شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» عضو مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفتند.

متن کامل این پیام مشترک به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت آیت الله «عباسعلی سلیمانی» روحانی متعهد، متقی، فرهیخته و عالم مجاهد و انقلابی، یار دیرین امام و رهبری، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده اسبق رهبر معظم انقلاب در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان کاشان در اقدامی جنایتکارانه، موجب تالم، اندوه و تاثر فراوان اینجانبان گردید.

آیت الله سلیمانی در زمره روحانیون عالم و عاملی بود که برای تحصیل فضایل انسانی محضر بزرگانی، چون آیت الله العظمی شیخ محمد کوهستانی و اساتید حوزه‌های معظم مشهد و قم را درک نمود و پس از تربیت و پرورش در مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، همه همت خود را برای ترویج معارف الهی، نهضت حسینی (ع) و انقلاب اسلامی به‌کار بست تا در پایان حیات گرانسنگ خود به «وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا» نائل گردید.

ایشان در میدان‌های خطیر ایثار برای انجام رسالت خویش، روحیه‌ای بلند و عزمی جزم داشت و در کسوت‌های مختلف خدمتگزاری به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی وافر نمود و در مصادری که ایفای نقش کرد؛ موثر و کارآمد بود و مورد اقبال و توجه مردم قرار داشت و روحیه جهادی او در امور، از او چهره‌ای مجاهد و مردمی ساخته بود.

اینجانبان؛ شهادت این عالم متقی و جهادگر و وفادار به آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب را به جامعه معظم روحانیت کشور و استان مازندران، به‌ویژه شهرستان‌های بابلسر و سوادکوه، علماء اعلام و دانشگاهیان، بیت مکرم و مردم ولایتمدار دیار علویان تسلیت می‌گوئیم و از آستان خداوند سبحان، برای آن عالم ربانی غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

به همین مناسبت و در پی شهادت این روحانی والامقام سه روز عزای عمومی در استان اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید