ابراز تاسف جمهوری‌خواهان برای ترامپ

ابراز تاسف جمهوری‌خواهان برای ترامپ



شماری از جمهوری‌خواهان حامی ترامپ از نحوه عملکرد وی در جریان مناظره‌اش با هریس ابراز تاسف کردند.

به گزارش مجاهدت از مشرق، برخی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا عملکرد ترامپ در جریان مناظره شب گذشته‌اش با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر را شدیدا مورد انتقاد قرار دادند.

به گزارش مجاهدت از هیل، این گروه از قانونگذاران حزب جمهوری‌خواه با اذعان بر این نکته که هریس با موفقیت توانست در مناظره مقابل ترامپ قرار بگیرد از عملکرد رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین و به احتمال زیاد تنها مناظره‌اش با نامزد حزب دموکرات ابراز تاسف کردند.

هریس در جریان مناظره چندین بار تلاش کرد تا ترامپ را به واسطه اشاره به انتقاداتی که از سوی رهبران جهان از او می‌شود و تاکید بر ضعیف بودنش تحت تاثیر قرار داده و عصبانی کند. موضوعی که به اعتقاد برخی از جمهوری‌خواهان به خوبی محقق شد و هریس در آن موفق بود.

یکی از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان که از حامیان سرسخت دونالد ترامپ است، در گفتگو با این هیل اینطور بیان کرد: من بسیار ناراحت هستم. هریس دقیقا می‌دانست از چه طریقی بر ترامپ تاثیر بگذارد. به طور کلی مناظره انجام گرفته شده، ناامید کننده بود و ترامپ مانند مناظره اولش با بایدن عملکرد خوبی نداشت.

بسیاری از آنها بر این موضوع تاکید کردند که پس از مناظره انجام گرفته شده، راه برای ترامپ و حزب جمهوری‌خواه دشوارتر شده و آنها این موضوع را نگران‌کننده توصیف کردند.

برخی دیگر از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان نیز از این موضوع که ترامپ نتوانست آنطور که باید مناظره را پیش برد، ناامید شده‌اند.

یکی از قانونگذاران که نخواست نامش افشا شود در انتقاد از عملکرد ترامپ اینطور بیان کرد: بسیاری از عملکرد وی ناامید هستند. او نتوانست در این مناظره تمرکز خود را حفظ کند و ضربه‌ای به حریفش بزند. مطمئن نیستم مناظره تاثیر خوبی بر موقعیت وی داشته باشد، چرا که در کل او عملکرد خوبی از خود نشان نداد.

انتقادات از عملکرد ترامپ در حالی مطرح می‌شود که بسیاری از قانونگذاران حزب دموکرات عملکرد کامالا هریس در جریان مناظره نخست وی با ترامپ را مورد تایید قرار داده و همچنین بابت این موضوع ابراز امیدواری کردند که مناظره انجام گرفته شده، جایگاه هریس را در رقابت‌های ریاست‌جمهوری به بالاترین حد خواهد رساند.

یکی از قانونگذاران دموکرات نیز در گفتگو با هیل عنوان کرد: ترامپ بسیار بی‌تفاوت‌تر و نامنسجم‌تر از آن‌ چیزی که من فکر می‌کردم، رفتار کرد حال آنکه عملکرد هریس کاملا بی‌عیب و نقص و بسیار قوی بود.

اولین مناظره کامالا هریس و دونالد ترامپ در حالی بامداد چهارشنبه (به‌وقت ایران) برگزار شد که به اذعان بسیاری از کارشناسان، این نامزد دموکرات بود که از این میدان، پیروز بیرون‌ آمد.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید