ابراز همدردی و همبستگی سران و مقامات ۱۵ کشور با دولت و ملت ایران

ابراز همدردی و همبستگی سران و مقامات ۱۵ کشور با دولت و ملت ایران


به گزارش مجاهدت از گروه سیاسی دفاع‌پرس، سران و مقامات ۱۵ کشور با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش، با دولت و ملت ایران ابراز همدردی و همبستگی کردند.

روسای جمهور کشورهای فرانسه، مجارستان، مالی، گینه بیسائو، نپال، بورکینافاسو، اوگاندا، اتریش، کنگو برازاویل، اکوادور، مالاوی، قبرس، نخست وزیر یونان، رئیس کنگره پرو و یکی از نمایندگان پارلمان سریلانکا مقاماتی هستند که با ارسال پیام‌هایی جداگانه شهادت رئیس جمهور و همراهانش را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و کادر پروازی بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

به دنبال این اتفاق تلخ تعداد زیادی از سران و مقامات ارشد کشور‌ها برای حضور در مراسم ادای احترام بر پیکر رئیس جمهور شهید ایران اسلامی، به کشورمان سفر کردند و تعدادی نیز از طریق تماس تلفنی ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/۳۷۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید