ابطحی: حوادث غزه و ضاحیه نتیجه سفر نتانیاهو به کنگره آمریکا بود

حوادث غزه و ضاحیه نتیجه سفر نتانیاهو به کنگره آمریکا بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، «سید مجتبی ابطحی» دبیرکل کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی در همایش بزرگ حمایت از مردم مظلوم لبنان و جبهه مقاومت، اظهار داشت: در افق پیش رو هیچ چشم اندازی برای آتش‌بس این جنگ نیست. زیرا در جنگ‌های قبلی تلاش‌هایی را در پشت نقاب‌های مختلف برای پایان جنگ می‌دیدیم که نمونه آن در جنگ ۳۳ روزه لبنان بود.

ابطحی افزود: با اقداماتی که نتانیاهو در شش سال اخیر انجام داد؛ فیلم و عکس‌های تورقوزآباد را به سازمان ملل برد، سعی کرد تا یک جبهه جهانی برای برخورد با جبهه مقاومت ایجاد کند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از طرف دیگر حدود ۲۵ سالی هست که تمام تمرکز هالیوود بر روی ساخت و تولید فیلم‌های آرماگدونی هست. اگر دقت کرده باشید دو اندیشه در حال نبرد با هم هستند. 

وی خاطرنشان کرد: امروز جهان به دو قطب تقسیم شده هست. یک قطب منجی و عدالت، مهدویت و دیدگاه آخرالزمان از نگاه صهیونیست‌ها هست. در امتداد آن یک مسیح دجال و غیرواقعی در برابر مسیح واقعی قرار می‌گیرد و پیروز می‌شود و دنیا از بین می‌رود.

ابطحی اضافه کرد: دشمنان با ترساندن بشریت برای مقابله با ما از ما به عنوان پایان دهنده بشر نام می‌برند. امروز جنگ، جنگ ایدئولوژیک شده هست. به همین دلیل هم نتانیاهو از روز اول جنگ دائما گفته که ممکن هست این جنگ ۱۰ تا ۱۵ سال طول بکشد تا میزان تاب آوری صهیونیست‌ها را تا آنجایی که می‌تواند افزایش بدهد.

دبیرکل کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر همین اساس هم ما باید آماده و مراقب باشیم. این جنگ اینگونه هست که اگر یک جبهه شکست بخورد دشمن پیشروی می‌کند. رهبری هم فرمودند این جنگی هست که یک طرف پیروز دارد.

وی خاطرنشان کرد: از هیاهو‌ها نترسید، زیرا دشمن تا امروز هرچه داشته را رو کرده هست. حوادث غزه، حوادث ضاحیه و حوادث یک ماه اخیر نتیجه سفر نتانیاهو به کنگره آمریکا و ۷۰ مرتبه تشویق او در کنگره بود. دشمن امروز مشکل عُده ندارد ولی مشکل جدی در عِده دارد و قلب‌های آنها باهم پیوند ندارد و متفرق هست و شرایطی هست که ما باید محکم بایستیم.

ابطحی اضافه کرد: حجم تخریب‌ها در لبنان بسیار زیاد هست ولی لبنان را دوباره می‌سازیم. همانگونه که در سال ۲۰۰۶ ساختیم. ولی تمسک ما باید به ولایت لحظه به لحظه بیشتر شود.

دبیرکل کنفرانس بین المللی فلسطین مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانگونه که رهبری گفتند نه شتاب زده عمل می‌کنیم بلکه سنجیده و در وقت خود اقدام می‌کنیم و یقین داریم که روز‌های شیرینی در راه داریم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید