اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی: حوادث اخیر موجب تعطیلی مبارزه با استکبار نخواهد شد

اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی: حوادث اخیر موجب تعطیلی مبارزه با استکبار نخواهد شد

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ – ۱۲:۲۳ اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی: حوادث اخیر موجب تعطیلی مبارزه با استکبار نخواهد شد

اتحادیه‌های بزرگ دانشجویی کشور اعلام کردند: وقوع حوادث اخیر هرگز باعث نخواهد شد که مبارزه با استکبار تعطیل شود و ما یقه شیطان بزرگ و ام الفساد قرن را رها کنیم.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی و اتحادیه دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب نوشتند: ما فرزندان انقلاب اسلامی و دانشجویان این مرز و بوم آمادگی خود جهت ادامه مبارزه با شروران عالم را خدمت شما اعلام می داریم.

متن این نامه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه ای

سلام علیکم

در ایامی که بعد از شهادت سردار دلیر لشکر اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست اشقی الاشقیا، آمریکای جنایتکار، سپری شد. متاسفانه وقوع پی در پی چند حادثه تلخ عزای ملت ایران را چندین برابر کرد.

ما دانشجویان این مصیبت‌ها را خدمت شما و خانواده‌های داغدار و ملت ایران تسلیت می‌گوییم و ان‌شاءالله تا روشن شدن مقصران اصلی و برخورد با آنها پیگیر این مسائل خواهیم بود.

اما وقوع این حوادث هرگز باعث نخواهد شد که مبارزه با استکبار تعطیل شود و ما یقه شیطان بزرگ و ام الفساد قرن را رها کنیم، مطمئنا مبارزه تا رسیدن پای سربازان لشکر اسلام به قدس و رهایی تمام مظلومان عالم از شر ظالمان و اذناب آن ها ادامه خواهد یافت.

ما فرزندان انقلاب اسلامی و دانشجویان این مرز و بوم آمادگی خود جهت ادامه مبارزه با شروران عالم را خدمت شما اعلام می داریم و بدین وسیله اعلام می داریم که جان خود را بر سر دست گرفته ایم و هرلحظه آماده ی فدا کردن آن در راه اسلام و انقلاب خواهیم بود.

از خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی و ملت سر بلند جمهوری‌اسلامی ایران و جبهه مقاومت را آرزومندیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط اقامت 24 پر بازدید ها پر بحث ترین ها بیشترین اشتراک بازار globe

اخبار کسب و کار globe بیمه البرز طاها گشت رسپینا هتل تارا سرمایه منبع خبر

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید