اجرای سومین طرح جهادی پایش سلامت در تهران

اجرای سومین طرح جهادی پایش سلامت در تهران


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سومین طرح جهادی پایش سلامت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران روز گذشته (جمعه) در مناطق ۱۲،۱۳ و ۱۴ با حضور متخصصین قلب و عروق، داخلی، داخلی مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، بینایی سنجی و تراکم استخوان در ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این مناطق واقع در خیابان ۱۷ شهریور اجرا شد.

این طرح که از ساعت ۹ صبح آغاز شده بود، تا ساعت ۱۴ ادامه داشت و ۴۳۸ نفر از والدین شهدا و ایثارگران به صورت رایگان ویزیت شدند.

در جریان اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران، ابتدا شرح حال بیماران در تریاژ توسط ۲ پرستار انجام شد و سپس برای نوار قلب و ویزیت به پزشک متخصص مراجعه کردند.

شهرداری‌های مناطق ۱۲،۱۳،۱۴ ایثارگران نیروی زمینی ارتش، درمانگاه طب‌الرضا (ع) و شرکت آسان درمان از جمله دستگاه‌های اجرایی منطقه بودند که در اجرای این طرح همکاری کردند.

در راستای اجرای طرح پایش سلامت ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تاکنون سه بار ویزیت تخصصی پزشکان جهادی در مناطق انجام شد که اولین دوره از این طرح در منطقه ۱۶و ۱۹ با ۸۱۰ ویزیت، دومین مرحله در منطقه ۱۵ با ۳۱۰ و سومین دوره نیز در مناطق ۱۲،۱۳و ۱۴ با ۴۳۸ ویزیت انجام گرفت.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید