اجرای ۱۱۰ هزار ویژه برنامه هفته بسیج در استان مازندران

اجرای ۱۱۰ هزار ویژه برنامه هفته بسیج در استان مازندران


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج، «بسیج خدمتگزار ملت ایران» را شعار محوری هفته بسیج برشمرد و اظهار داشت: این شعار کاربردی، واقع بینانه و مصداق واقعی عملکرد بسیجیان به شمار می‌رود.

وی به فرمایشات حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت ساماندهی و بهره گیری از ظرفیت بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و دشمنان انقلاب نیز از اهمیت، وجود و کارایی بسیج واقف و بیمناک هستند.

سردار مسلمی با بیان اینکه بسیج در همه حوزه‌ها از جمله علمی، فرهنگ، سیاست، دیپلماسی، امنیت و … نقش آفرین است، ادامه داد: بسیج را با تفکر بسیجی برگرفته از اندیشه‌های والای امامین انقلاب اسلامی می‌شناسیم.

فرمانده سپاه کربلا به راه اندازی و فعالیت اقشار مختلف بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله دانش آموزی بر اساس جایگاه این قشر به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

سردار مسلمی انعطاف پذیری و شادابی بسیج را ناشی از گستردگی این شجره طیبه دانست و بیان کرد: امروز به واسطه قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران از گذرگاه‌های سخت زیادی عبور کرده است و بسیج تلاش کرده تا به اقتضای فتنه خود را برای مقابله آماده کند.

سردار مسلمی با اظهار این که برخی افراد به بهانه کرامت زن دنبال ناامن کردن کشور عزیز ما هستند، اذعان داشت: در هفته بسیج بخشی از دستاورد‌های ملت را باید پاس داریم.

فرمانده سپاه کربلا با اظهار این که ۵۷ عنوان برنامه به تعداد ۱۱۰ هزار ویژه برنامه هفته بسیج در استان برگزار می‌شود، گفت: توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی و توزیع ۳۵ هزار غذای گرم بین محرومان از دیگر برنامه‌هاست.

سردار مسلمی اعتبارات طرح‌های محرومیت زدایی، اشتغال زایی، طرح‌های غیرعمرانی، اعزام ۵۲۷ گروه جهادی و … را ۱۶۰ میلیارد تومان ذکر کرد.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج از یکشنبه آینده عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های مختلف با کمک دولت انقلابی، دیدار با ائمه جمعه و خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، برپایی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی و خدمات رسانی، اجرای تئاتر خیابانی و سرود‌های انقلابی، رزمایش کمک مومنانه و مواسلات و … از جمله برنامه‌ها است.

سردار مسلمی برپایی المپیاد ورزشی در برخی شهرستان‌ها، گردهمایی بسیجیان با موضوع جهاد تبیین، همایش یاد و یاران و علمداران ولایت را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و ادامه داد: نمایشگاه روایت ویژه نسل سلیمانی‌ها در قائمشهر، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در جویبار از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا برگزاری یادواره شهدای کشوری رسانه، تجمع بزرگ دانشجویان در استان، افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، اردو‌های راهیان نور و راهیان بهشت و زیارت از قبور مطهر شهیدان و امامزادگان و اردو‌های پیشرفت ویژه بازدید از مراکز صنعتی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح ولایت بسیج کارمندی و کارکنان، اجتماع بزرگ روحانیان شرق استان، و تجمع بزرگ دانشجویان از دیگر برنامه‌ها است.

سردار مسلمی با گرامیداشت هفته بسیج، تجلیل از دلدادگان نظام و ولایت و مردم را هدف اصلی این هفته یاد کرد و گفت: باید از مردم که در صحنه‌های مختلف به میدان دفاع می‌آیند تقدیر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید