اجرای ۲۹ برنامه محوری به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر

اجرای ۲۹ برنامه محوری به مناسبت سوم خرداد در خرمشهر


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «نادر عمیدزاده» فرماندار خرمشهر امروز در جمع اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های سالروز سوم خرداد پرداخت و اظهار داشت: ۲۹ برنامه محوری به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

وی افزود: مراسم ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر روز چهارشنبه مقابل مسجد جامع این شهر با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برگزار می‌شود.

فرماندار آبادان گفت: جشن بزرگ آزادسازی خرمشهر نیز سه‌شنبه شب با حضور هنرمندان استانی و کشوری جنب پل خرمشهر برگزار می‌شود ضمن اینکه هنرمندان تجسمی ایران با حضور در موزه دفاع مقدس، مقاومت مردم خرمشهر در جنگ تحمیلی را در قالب نقاشی به تصویر خواهند کشید.

عمیدزاده از برگزاری همایش فاتحان خرمشهر، بهره‌برداری از فاز اول پروژه بهسازی گلزار شهدا خرمشهر و برگزاری نمایشگاه نقاشی شهدای مقاومت خرمشهر را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سوم خرداد اعلام کرد و افزود: بازسازی سینما نخل کلنگ زنی و از سه سردیس شهدای خرمشهر در موزه دفاع مقدس این شهر رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی غرفه نمایشگاه صنایع دستی در بلوار ساحلی با حضور هنرمندان صنایع دستی خرمشهر و نمایشگاه نقاشی شهدای مقاومت این شهرستان گفت: به مناسبت آزادسازی خرمشهر قرارگاه رسانه‌ای و محتوایی در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

فرماندار خرمشهر برگزاری مراسم شب خاطره و شعر مقاومت، رونمایی از عکس بازسازی شده آزادسازی خرمشهر، کاروان راویان فتح را از دیگر برنامه‌های شاخص سوم خرداد در این شهرستان اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید