اجماع بی‌سابقه دشمنان علیه نظام اسلامی/ «استقامت» تنها راه مواجهه با سختی‌هاست

اجماع دشمنان خارجی و خائنین داخلی و ستون پنجم بی‌سابقه است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (چهارشنبه) در نشست شورای معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با اشاره به حوادث اخیر کشور و جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران اظهار داشت: امروز اجماع دشمنان خارجی، خائنین داخلی و ستون پنجم علیه نظام اسلامی بی‌سابقه است.

سردار کارگر ادامه داد: این موضوع نشان‌دهنده آن است که کشور ما با شرایط دشواری مواجه است و انقلاب اسلامی روزهای سختی را طی می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه تنها راه ما در مواجهه با این سختی‌ها استقامت است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ۳۰ شهریورماه امسال در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس فرمودند که «در دوران دفاع مقدس ثابت شد که صیانت کشور و بازدارندگی در مقابل تهدید‌های دشمن، تنها از راه مقاومت به دست می‌آید و نه تسلیم» لذا ما باید حتماً گزینه استقامت را انتخاب کنیم و سنت الهی هم این است که اگر به اصول الهی و قواعد اساسی اسلام پای‌بند باشیم، موفق خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا این باور را در ذهن مردم ایران ایجاد کنند که راهی که تا به حال رفتیم، اشتباه بوده است. دشمن قصد دارد که این موضوع را به مردم، مسئولین، انقلابیون و خانواده شهدا القاء کند که تا امروز راه اشتباهی را می‌رفتند.

سردار کارگر تأکید کرد: ما باید استقامت کنیم؛ زیرا راهی که تا امروز ما رفتیم در اصول کاملاً صحیح بوده است. آن اصولی که در اسلام بوده، آن اصولی که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند و ما بر آن‌ها استقامت کردیم، درست بوده است و باید ایستادگی کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: ایستادگی ما مقابل استکبار جهانی، سرنگونی رژیم ستم‌شاهی، ایستادگی جانانه و مردانه در دفاع مقدس و اینکه زیر بار حرف زور نمی‌رویم، نشان‌دهنده این است که ما راه را درست رفته‌ایم.

وی افزود: ما با عبور از این مسیر‌ها به دنیا ثابت کردیم که «ما می‌توانیم» و توانستیم؛ زیرا از کشوری که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد به کشوری تبدیل شدیم که در حوزه‌های نظامی و غیرنظامی به توان تولید انبوه دست یافته‌ایم. امروز ما در دنیا قله‌هایی را فتح می‌کنیم که دشمن نمی‌خواهد این قله‌ها به دست ما بیفتد.

سردار کارگر عنوان کرد: تبعیت از رهبری جزو اصول بود که درست هم بوده است. دفاع از مستضعفین جهان و دفاع از مسلمانان راه درستی بود که ما تا به حال رفتیم. وقتی داعش، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها قصد داشتند که کشور‌های اسلامی همچون سوریه، عراق و یمن را با همکاری ارتجاع منطقه از جمله رژیم سعودی و برخی دیگر از کشور‌ها فتح کنند، ما در برابر آن‌ها ایستادیم. خداوند رحمت کند شهید حاج قاسم سلیمانی را که نماینده ملت ایران بود و ما از این‌ اقدامات خود پشیمان نیستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: وظیفه ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این است که برای جامعه تبیین کنیم که شهدا به چه دلیل راه جهاد و شهادت را برگزیدند. ما در این راه موفق بوده‌ایم و پای آن هم ایستاده‌ایم و از این پس هم خواهیم ایستاد.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر باورهای جامعه گفت: آن‌ها در مرحله بعد به دنبال ایجاد تغییر در رفتار مردم ایران هستند. «جنگ شناختی» مهم‌ترین بخش از «جنگ ترکیبی» دشمن علیه کشور است. دشمن در قالب این جنگ شناختی با کنترل اذهان درپی این است که درخصوص فلسفه وقوع انقلاب اسلامی شبهه‌افکنی کند و در این زمینه، به‌خصوص بر کنترل ذهن دانش‌آموزان و دانشجویان ما متمرکز شده است.

سردار کارگر ادامه داد: تمامی دوستان در مرکزیت استان‌ها باید حواسشان به این موضوع باشد که نام این مجموعه، «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» است؛ یعنی وظیفه نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت را که همه به هم پیوسته است، بر عهده داریم. مگر می‌شود راجع به دفاع مقدس صحبت کنیم و راجع به انقلاب و مقاومت صحبت نکنیم؟ خیر؛ این‌چنین نیست؛ البته ما در روش‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب تا به حال اشتباهاتی هم داشته‌ایم و برخی مسئولین دچار اشتباه شدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین درخصوص وضعیت اقتصادی کشور عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بار‌ها در مورد اقتصاد مقاومتی فرمودند، ما کار نکردیم. دوستان باید به این موضوع توجه و دقت کنند که ملاک ما در نظام جمهوری اسلامی افراد نیستند، بلکه ملاک ما ارزش‌ها هستند. هر کسی که با این ارزش‌ها هماهنگ است، بایستی در حوزه فعالیت و انجام وظایف خود به پیش برود و اگر هم کسی هماهنگ نیست، در هر لباس و مسئولیتی که باشد، فاقد صلاحیت است.

این خبر تکمیل می‌شود…

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید