نماد سایت مجاهدت

احتمال حضور استقلال بدون سرمربی در قطر

احتمال حضور استقلال بدون سرمربی در قطر



تلاش مسئولان باشگاه استقلال برای گفت و گو با سرمربی مستعفی این تیم بی نتیجه مانده تا احتمال حضور آبی پوشان در قطر بدون سرمربی تقویت شود.

به گزارش مجاهدت از مشرق، تیم فوتبال استقلال ساعت ۲۱.۳۰ امروز جمعه قرار است تهران را به مقصد دوحه ترک کرده تا روز دوشنبه و از هفته دوم لیگ نخبگان آسیا در دوحه قطر به مصاف السد برود.

شکست استقلال برابر پرسپولیس و انتقاد از جواد نکونام باعث شد شرایط این تیم بحرانی تر از گذشته شود البته مدیران استقلال در جلسه ای که شب گذشته برگزار کردند جواد نکونام را ابقا کرده و از او خواستند در استقلال بماند اما آنچه در بیانیه باشگاه دیده می شود نشان می دهد آنها تنها خواستار حضور نکونام در دیدار برابر السد هستند و قرار است به زودی جانشین وی را با توجه به استعفای نکونام تعیین کنند.

مسئولان باشگاه استقلال از شب گذشته به دنبال این هستند تا بتوانند با نکونام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهند استقلال را برای دیدار برابر السد همراهی کند اما او تماس همه آنها را بی پاسخ گذاشته و جواب کسی را نمی دهد. با این شرایط بعید است سرمربی مستعفی استقلال که استعفایش مورد قبول قرار نگرفته با آبی ها به قطر برود.

به احتمال زیاد اعضای کادر فنی به جز سرمربی راهی قطر خواهند شد تا شاید برای آخرین بار هدایت آبی پوشان را بر عهده داشته باشند .

البته تا زمان پرواز استقلال چندین ساعت باقی مانده و این احتمال وجود دارد که با وساطت برخی پیشکسوتان جواد نکونام در تمرین حضور پیدا کرده و سپس با سایر بازیکنان و دیگر اعضای تیم راهی قطر شود.

منبع: مهر

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

خروج از نسخه موبایل