احداث یادمان شهدای گمنام زرین‌دشت در اولویت مدیران قرار گیرد

احداث یادمان شهدای گمنام زرین‌دشت در اولویت مدیران قرار گیرد


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «سجاد راحت‌طلب» فرمانده سپاه ناحیه زرین‌دشت امروز پنجم تیرماه در نشست ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان زرین دشت که با حضور مدیرکل حفظ آثار  و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس و جمعی از مسوولان این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: تسریع در احداث تسریع در احداث یادمان شهدای گمنام در سه نقطه شهری این شهرستان شامل «حاجی آباد، شهر پیر و دبیران» باید اولویت متولیان امر و دستگاه‌های فرهنگی و مدیریت شهری باشد.

سرهنگ راحت‌طلب ضمن نامناسب دانستن وضعیت المان یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان زرین دشت خاطرنشان کرد: متأسفانه علی‌رغم دینی که خانواده شهدا گردن همه ما دارند وضعیت المان‌ و یادمان شهدای گمنام شهرستان زرین دشت وضعیت مطلوبی ندارد و نسبت به دیگر یادمان‌ها ناراحت کننده است.

فرمانده سپاه ناحیه زرین‌دشت فضاسازی محوطه شهدای گمنام شهر دبیران را نیز نامناسب دانست و افزود: باید فضای پیرامونی یادمان این شهدا در شان شهدای والامقام ما باشد.

راحت طلب وضعیت پارک ‌شهدای گمنام شهر حاجی آباد به عنوان مرکز شهرستان زرین دشت را نیز نامطلوب و نیازمند توجه ویژه و اقدامات اساسی شهرداری و شورای شهر دانست.

وی در پایان با اشاره به اینکه شش شهید گمنام در شهرستان زرین دشت در خاک آرمیده اند، تصریح کرد: وضعیت ساخت المان و فضای سازی شهدای گمنام شهرستان زرین دشت نیاز به اعتبارات ویژه و همت مسئولین دارد که این مساله نیز در اولویت پیگیری و  برنامه‌ریزی ما قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید