احیای ۱۰ هزار واحد تولیدی از خدمات رئیس جمهور شهید بود

احیای ۱۰ هزار واحد تولیدی از خدمات رئیس جمهور شهید بود


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس کاظمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت و تکریم رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان در اداره کل صمت اظهار داشت: اقتصاد کشور مرهون تلاش های صنعتگران است، اما مسوولیت سنگین دیگری بر دوش این فعالان قرار دارد و باید همه کمک‌ کنند تا روشنگری شود و دشمن را ناامید کنیم، زیرا اگر در این میدان غفلت صورت گیرد، همه با هم هزینه‌های سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مردم مراقب شبهه پراکنی، تصویرسازی و ادراک سازی دشمنان در شرایط حساس کنونی باشند، تصریح کرد: باید مراقب باشیم راه را گم نکنیم، مخصوصا هنگامی که گرفتار زیورها و تشریفات دنیایی می شویم و پست و جایگاه و ثروت انسان را از حقیقت عالم و آخرت دور می کند، یادمان می رود کجا هستیم و از مسیر حق منحرف می شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: در این چند روز دیدید چه خبرهایی در کشور رخ داد و حتی در خانه های شهری و روستایی روضه خوانی شد، فضای سنگینی بر کشور حاکم بود و جهان دید که عشق و ارادت یک ملت چگونه آشکار شد.

کاظمی اضافه کرد: حتی هالیوود و امپراطوری نظام خبری استکبار نمی‌تواند برای قهرمانان خود چنین حماسه بزرگی خلق کند و یک شخصیت را محبوب کند و این حضور میلیونی در تشییع یک خدمتگزار کار رسانه، پروپاگاندا و ماشین تبلیغات نیست، بلکه حاصل یک رابطه معنوی میان مردم و مسوول خدمتگزار بود.

وی تصریح کرد: در این چند روز که مراسم تشییع باشکوهی در همه نقاط کشور برگزار شد، حال و هوای دیگری ایجاد کرد و دشمنان با وجود آنکه تصویر سازی و ادراک سازی کردند، اما موفق نشدند این عشق و ارادت را پنهان کنند.

این مسئول به مسایل منطقه اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ دهه است که طرح‌های خاورمیانه جدید و بزرگ و معامله قرن و صلح ابراهیم مطرح در منطقه مطرح می‌شود و نظام غرب تلاش کرده حاکمیت های کوچک را تجزیه کند که نمونه آن اعمال توطئه‌های مکرر در سوریه، عراق، افغانستان و ایران بود.

کاظمی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در سرزمینهای اشغالی نیز یادآور شد: دشمنان اسلام ۴۰ هزار انسان را در غزه سلاخی کردند و در تریبون های رسمی به آن افتخار کردند و همچنان مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریست و حقوق زن و کودک هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: هشت ماه است که صهیونیست‌ها ملت مظلوم غزه را بیچاره و آواره کردند و بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، جاده ها و مدارس و مساجد را ویران کرده اند و هنوز هم دست بردار نیستند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید