اختتامیه رویداد استارت آپ «ایثار و مقاومت» برگزار می‌شود

اختتامیه رویداد استارت آپ ویکند «ایثار و مقاومت» در زنجان برگزار می‌شود/سلام/خداقوت/عکسنمایه نباید پوستری باشد لطفا عوض شود/ممنون


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اختتامیه رویداد استارت آپ ویکند «ایثار و مقاومت» نوآوری تولید و ارائه محتوا روز یکشنبه ۲۷ آذر‌ ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات شهید «ابوالفضل نوری» جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

این رویداد به همت اداره کل حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان، مرکز رشد واحد‌های فناور صنایع فرهنگی خلاق جهاد دانشگاهی استان زنجان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنی و هنزی مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد.

در این رویداد بخش رسانه‌های نوین، شرکت‌کنندگان در زمینه هوش مصنوعی، پویانمایی، موشن‌گرافیک، واقعیت مجازی، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن و … با هم به رقابت پرداختند.

در بخش ویژه این رویداد نیز حاضرین با موضوع موزه‌آرایی (مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس استان زنجان) و با محوریت شعار «زنجان دیار خط‌شکنان و غواصان دریادل»، آثار خود را در معرض رقابت قرار دادند.

معیار‌های داوری رویداد استارت‌آپ ویکند ایثار و مقاومت شامل خلاقیت و نوآوری در ایده‌پردازی و کانسپت، درک و فهم صحیح شرکت‌کننده از مسئله و ارائه بهترین پاسخ‌ها، خلاقیت و نوآوری در به کارگیری تکنولوژی‌های نوین و کیفیت ارائه پاورپوینت طبق کارگاه‌های آموزشی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید