اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در مشهد

اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در مشهد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور، فرهنگیان سراسر کشور ضمن ارتقای مهارت‌های قرآنی معلمان برای رشد کمی و کیفی مسابقات قرآن دانش آموزی، با شیوه‌های انتقال احکام به دانش‌آموزان در کوتاه‌مدت، روش‌های تحقیق و بهره‌برداری از نهج‌البلاغه و ارائه سخنرانی براساس خطبه‌های نهج‌البلاغه آشنا شدند.

با الگو برداری از رئیس جمهور شهید، نذر خدمت داشته باشیم

«میکائیل باقری»، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ضمن قدردانی از میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهارداشت: این مسابقات یادبود شهدای خدمت بود و بیاییم از امروز با آقا امام رضا (ع) پیمان ببندیم در هر مسئولیتی هستیم و هر فرصتی داریم نذر خدمت داشته باشیم.

باقری خاطرنشان کرد: اگر قاری قرآن هستیم نحوه قرائت صحیح سوره حمد را به دیگران آموزش دهیم، اگر حافظ هستیم هر روز یک آیه کاربردی را با دانش آموزان تمرین کنیم و اگر در تدریس احکام فعالیت داریم هر روز یک احکام شرعی را به فراگیران آموزش دهیم.

وی عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های خوبی که این دوره از مسابقات خواهد داشت تهیه کتاب دستاورد‌ها و راهکار‌ها هست و بر این اساس تمامی شرکت کنندگان پیشنهادات و راهکار‌های خود را در زمینه قرآن، عترت و نماز ارائه دهند تا به امید خداوند متعال این کتاب منتشر شود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: با الگو برداری از رئیس جمهور شهید، نذر خدمت داشته باشیم و این مسابقات برای ایجادانگیزه، ترویج و ارتقای سطح فرهنگیان برای آموزش بهتر دانش آموزان بوده هست.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید