اخراج مجری اسرائیلی پس از صحبت درباره چهره آراسته اسیر صهیونیست+ عکس

اخراج مجری اسرائیلی پس از صحبت درباره چهره آراسته اسیر صهیونیست+ عکس



«لمی طاطور» بازیگر و مجری کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل، شامگاه شنبه، تصاویری به همراه چند سؤال درباره «نوعاه ارگمانی» اسیر آزادشده اسرائیلی منتشر کرد که باعث اخراج او از کانال ۱۲ شد.

به گزارش مجاهدت از مشرق، ارتش رژیم اسرائیل، ظهر روز گذشته، اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و دست‌کم ۱۵۰ شهروند فلسطینی را برای آزادی ۴ اسیر اسرائیلی از جمله «نوعاه ارگمانی» به شهادت رساند و ده‌ها نفر را مجروح کرد.

به دنبال آزادی این اسیر اسرائیلی، تصاویری از او در رسانه‌های این رژیم منتشر شد و لمی طاطور (اصالتا از شهروندان عرب۴۸) مجری کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اسرائیل یکی از این تصاویر را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «این چهره کسی است که ۹ ماه بود، ربوده شده است… ابروهایش مرتب‌تر از ابروهای من است!!! پوستش؟ موهایش و ناخن‌هایش؟؟؟ مگر چه بر سر او آمده است؟!»

اخراج مجری اسرائیلی پس از صحبت درباره چهره آراسته اسیر صهیونیست+ عکس

مجری کانال ۱۲ در ادامه به کشتارها ده‌ها زن و کودک در حمله روز گذشته رژیم اسرائیل به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه که منجر به آزادی این اسیر اسرائیلی شد، اشاره می‌کند و می‌نویسد: «به خاطر این باید کودکان، زنان و افراد بی‌گناه بمیرند و تکه‌تکه بشوند؟»

ارتش رژیم اسرائیل طی ماه‌های گذشته بارها مدعی شده است که نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه رفتار بدی با اسرای اسرائیلی داشته‌اند؛ اما تاکنون هیچ شواهدی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده است.

بسیاری از اسرای اسرائیلی بعد از آزادی به رسانه‌های این رژیم اطلاع داده‌اند که نه‌تنها با آن‌ها هیچ بدرفتاری نشده، بلکه با آن‌ها مانند مانند فلسطینیان موجود در نوار غزه رفتار شده است.

به دنبال انتشار تصویر، شهرک‌نشینان فیلمی از مجری کانال ۱۲ را در فضای مجازی منتشر کردند و خواستار اخراج و بازخواست او شدند.

ساعاتی بعد، کانال ۱۲ رژیم اسرائیل رسما اعلام کرد که لمی طارطور را اخراج کرده و سخنان او درباره اسیر آزادشده اسرائیلی را به‌شدت محکوم می‌کند.

منبع: فارس

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید