اخلاص، مجاهدت، خستگی‌ناپذیری، فسادستیزی و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی

اخلاص، مجاهدت، خستگی‌ناپذیری، فسادناپذیری و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام سید علی حسینی پور، امام جمعه موقت اراک، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک اظهار داشت: شهید رئیسی شاخص‌های یک رئیس جمهور اصلح را مشخص کرد و فردی که در آینده امور اجرایی کشور را در دست می‌گیرد وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت.

وی افزود: اخلاص، مجاهدت، خستگی‌ناپذیری، فسادستیزی و خدمتگزاری به مردم شاخص‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور بود که باید مورد توجه رئیس جمهور آینده قرار بگیرد و مردم ایران از رئیس جمهور آینده انتظار دارند با تمام قدرت راه شهید جمهور را ادامه دهد و با همت و خستگی‌ناپذیری مسیر توسعه کشور را فراهم سازد.

امام جمعه موقت اراک ادامه داد: مردم همواره در انتخابات حضور پر رنگی داشته‌اند و در این دوره نیز بار دیگر به نظام رأی می‌دهند و قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند.

وی با اشاره به طوفان الاقصی گفت: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در سراسر جهان برای مقابله با اسراییل و حمایت از ملت مظلوم فلسطین به میدان مبارزه آمدند و کشورهای ظالم با تجهیز و تأمین امکانات نظامی به رژیم صهیونسیتی، هرگز نمی توانند به پیروزی این رژیم کمک کنند.

حسینی پور با اشاره به اینکه مردم در آیین تشییع پیکر شهدای خدمت، سنگ تمام گذاشتند، بیان کرد: ملت ایران همواره قدردان خدمتگزاران خود هستند و این مهم را بارها نشان داده‌اند و یک بار دیگر با حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری، قدرت جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد و توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی خواهند نمود.

 انتهای پیام/

 

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید