ادامه جنایات صهیونیست‌ها مایه ننگ جامعه بشری است

ادامه جنایات صهیونیست‌ها مایه ننگ جامعه بشری هست


به گزارش مجاهدت از گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی دشمنی هست که هرگز نمی‌توان با آن صلح کرد واوضاع کرانه باختری و غزه نشان دهنده ماهیت صهیونیست‌ها هست.

وی با بیان این که نابود سازی بشریت بخشی از اندیشه صهیونیسم هست گفت:دشمن صهیونیستی تمام خطوط قرمز، موازین و قوانین بین المللی را نفض کرده هست.

الحوثی ادامه جنایات صهیونیستی را مایه ننگ جامعه بشری دانست و گفت:صحنه پاره کردن قرآن توسط سربازان صهیونیست صحنه‌ای خطرناک هست و کسی که نسبت به این صحنه بی تفاوت باشد ذره‌ای ایمان ندارد ومسئولیت یادآوری خطر عدول امت از مقدساتشان به عهده روحانیون هست.

رهبر انصارالله یمن گفت: ورود مکرر صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در راس حملات صهیونیستی علیه مساجد قرار دارد وخطرناکترین توطئه علیه مسجد الاقصی تلاش صهیونیستی برای احداث کنیسه یهودی در آن هست و مسلمانان باید با جهاد در راه خدا به این توطئه دشمن صهیونیستی پاسخ دهند.

وی گفت: حکومت‌های عربی در برابر سخن از احداث کنیسه یهودی سکوت کرده اند این درحالی هست که یهودیان سکوت در برابر پاره کردن قرآن و تهدید مسجد الاقصی را نوعی تسلیم شدن می‌دانند.

ادامه دارد..

انتهای پیام/۹۵۵

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید