ادبیات و هنر دفاع‌ مقدس همواره بیشترین طرفدار را داشته است

ادبیات و هنر دفاع‌ مقدس همواره بیشترین طرفدار را داشته است


«علی رمضانی» مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران عصر امروز هفدهم دی‌ در حاشیه افتتاحیه هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی شعر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در شیراز اظهار داشت: تمام انواع ادبی در شیراز و ایران مورد اقبال مردم هستند اما در این میان آثار هنری و ادبی که در حوزه دفاع مقدس هستند همواره از بیشترین استقبال برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران ابتدا با اشاره به اقبال خوبی که از میزبانی شیراز در جشنواره بین‌المللی شعر فجر شده ابراز امیدواری کرد که این جشنواره بتواند باعث شکوفایی این استان فرهنگ‌خیز و ادب‌پرور شود.

علی رمضانی با بیان اینکه ادبیات و بویژه شعر مهم‌ترین مولفه قدرت ایران اسلامی است اظهار داشت: ادبیات و شعر مهم‌ترین ضلع ساختن هویت ایران و در یک کلام مهمترین مولفه و قدرت فرهنگی در جامعه است.

وی در خصوص علت میزبانی شیراز از این جشنواره نیز گفت: شیراز همواره مهد ادب و فرهنگ بوده و با توجه به استعداد بزرگی که در مجموعه استان فارس در حوزه شعر و ادب معاصر فارس نهفته است، تصمیم گرفتیم تا محافل شعرخوانی در استان برپا شود.

رمضانی در پایان گفت: تمام انواع ادبی در کشور ما دارای ظرفیت هستند و به عنوان مثال ادبیات دفاع‌مقدس یکی از انواع ادبی تحت عنوان ادبیات مقاومت است که در حوزه نشر آثاری که در این خصوص سروده یا نوشته می‌شوند همگی پرفروش بوده و به عبارتی دفاع‌مقدس از مردمی‌ترین‌های حوزه‌های نشر بوده و فیلم  و شعرهایی که درخصوص دفاع مقدس هستند نیز همواره در زمره پرطرفدارترین‌ها بودند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید