اذعان مقام آمریکایی به هزینه انسانی طرح مرزی این کشور برای مهاجران

اذعان مقام آمریکایی به هزینه انسانی طرح مرزی این کشور برای مهاجران


به گزارش مجاهدت از گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «کریس مگنوس» رئیس اداره گمرک و حفاظت از مرز‌های آمریکا (CBP) اذعان کرد که طرح ۴۲، یک قانون مرزی دوران ترامپ که دولت بایدن برای یک سال و نیم اجرا کرده است، هزینه انسانی برای مهاجران داشته و آن‌ها را در بخش‌هایی از مکزیک که در آن شرایط بد و ناامنی وجود دارد، سرگردان کرده است.

به گزارش مجاهدت از «سی‌بی‌اس»، «مگنوس» که در دسامبر ۲۰۲۱ به ریاست این اداره رسید، طی یک مصاحبه اختصاصی با CBS News در مقر اداره گمرک و حفاظت از مرز‌های آمریکا، مشکلات انسانی و عملیاتی ناشی از طرح ۴۲ را برجسته کرد که به عوامل مرزی آمریکا اجازه می‌دهد تا به سرعت مهاجران را به دلایل بهداشت عمومی اخراج کنند.

مگنوس گفت: «یکی از چیز‌هایی که فکر می‌کنم نمی‌توان انکار کرد، این است که شرایط برای افرادی که به مکزیک بازگردانده می‌شوند بسیار بسیار دشوار است. ما می‌دانیم که برخی از پناهگاه‌ها برای خانواده‌ها و کودکان مناسب نیستند.»

یک گروه حامی حقوق بشر در آمریکا بیش از ۱۰ هزار گزارش از حملات، آدم ربایی و قتل علیه مهاجرانی، که از زمان روی کار آمدن بایدن در ژانویه ۲۰۲۱ در مکزیک سرگردان شده‌اند، جمع آوری کرده است.
آمریکا برخی از مهاجران را به ایالت‌هایی از مکزیک اخراج می‌کند که خود به آمریکایی‌ها توصیه می‌کند به دلیل جنایت و آدم ربایی گسترده از سفر به آن‌ها خودداری کنند.

در ماه جولای، تقریباً ۴۰ درصد از مهاجرانی که تحت بازداشت گشت مرزی قرار گرفتند، با اخراج مواجه شدند.

در دوران ریاست جمهوری بایدن، بازداشت‌ها در امتداد مرز آمریکا و مکزیک به بالاترین سطح ثبت رسیده است. داده‌های اداره گمرک و حفاظت از مرز‌های آمریکا نشان می‌دهد که گشت‌های مرزی بازداشت نزدیک به ۲ میلیون مهاجر را در سال مالی ۲۰۲۲ گزارش کرده است؛ آماری که از رکورد ثبت شده در سال ۲۰۲۱ فراتر رفته و این در حالی است که هنوز دو ماه از سال مالی ۲۰۲۲ باقی مانده.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید