اربعین حسینی، نمود روشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت است

اربعین حسینی، نمود روشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت هست


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع پرس بوشهر، سرهنگ پاسدار «عليرضا غریبی»مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر با صدور پیامی فرارسیدن  اربعین حسینی را تسلیت گفت.

دراین پيام آمده‌ هست:

بسم الله الرحمن الرحیم 

واقعه کربلا با تجلی جلوه های بی بدیل و بی نظیر از حماسه های شهادت،رشادت و ایثار و از خودگذشتگی و ترنم حدیث «پیروزی خون بر شمشیر» منجر به شکل گیری مکتب و بینشی شد که تا ابد باقی خواهد ماند و اربعین حسینی، نمود روشنی از جاودانگی مسیر حق و حقیقت هست و ما در این مقطع از تاریخ همچنان به سوگ ابرمردی نشسته ایم که حیات اسلام مدیون رگ های پاره پاره اوست.

چهل غروب غم و مصیبت از آن عصر به خون و ماتم کشیده عاشورا گذشت، چله غمباری که با فرا رسیدنش بار دیگر، تلخی مصیبت از دست دادن سرور آزادگان جهان را بر کالبد و روان تاریخ بشری فرو ریخت و داغ جگرسوزی بر قلبهای به آتش کشیده و به سوگ نشسته عاشقان نهاد.

اربعین که به راستی رمز ماندگاری نهضت پر بار حسین(ع) و مظهر پایبندی و سرسپردگی به صبر، آزادگی و حریت و… در مکتب انسان ساز عاشورا هست، بار دیگر با فرارسیدنش در گوش تاریخ و بستر زمان درسهای بزرگ قیام سرخ عاشورا که همانا ایستادگی در برابر  ظلم و بی عدالتی، دفاع از حق، حریت و آزادگی دربرابر زورگویان عالم هست را اعلام میدارد تا ما با تجدید میثاق با آرمانهای و آموزه های عاشورایی و حسینی و الگو قرار دادن اسوه هایی از جنس عشق، ایثار و آزادگی لبیکی صادقانه و ارداتمندانه به ندای “هیهات منا الذله” ایشان گوییم.

اینجانب اربعین سرور و سالار شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه دوستداران و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت دراستان بوشهر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امیدوارم همه ما به فضل الهی همواره از رهروان راستين و صديق نهضت حسينی باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده هست

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید