ارج نهادن به پزشکان، شکر نعمت سلامتی است

پیام مدیر کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز پزشک


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباس زارع‌نژاد» مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز پزشک بیانیه‌ای صادر کرد.

در پیام وی  آمده است:

«روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم است و ارج نهادن به خدمات آن‌ها که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند. آن‌ها که زندگی، دانش و تجربه‌های گران‌قدر خویش را برای داشتن مردم و جامعه‌ای سالم‌تر به کار گرفته و می‌گیرند.

اما باید پزشک بود تا فراز و نشیب و سختی‌های این راه طولانی و گاه صعب‌العبور را درک کرد. باید پزشک بود تا هر روز لحظات مواجهه با بیماران بدحال، دغدغه حیات و ممات و استرس انتخاب راهی صحیح برای اهدای زندگی به یک انسان را با تمام وجود لمس کرد.

در این مسیر، پزشک همچنین می‌آموزد که طبابت بدون اخلاق، پوسته‌ای بی‌محتواست و اخلاق در حرفه ما، انجام عالمانه و عاشقانه اقدام تشخیصی و درمانی است؛ اقدامی که رنگ مودت و مهربانی داشته و دردی را التیام بخشد.

امید است که قدردان و قدرشناس نعمت بزرگ طبابت باشیم و باور کنیم دعای دردمندان و به ویژه جامعه معزز ایثارگری در حق‌مان مستجاب خواهد شد.

اینجانب روز پزشک را به همکاران گرامی که ایثارگرانه التیام‌ بخش درد جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و جامعه ایثارگری هستند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید