اساس کار دشمن فتنه و دروغ و فریب است

اساس کار دشمن فتنه و دروغ و فریب است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در یادواره شهید «علیرضا حسینی» و شهدای مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، اظهار داشت: انسان به شر عناصر زشتی از جمله اروپای وحشی گرفتار شده ‌و تاریخ همواره به رنگ‌های مختلف استبدادها را تجربه کرده است.

وی با بیان اینکه عاشورا تمام مسئله ما است و امروز انسان در کربلای آخرالزمانی با یزیدیان مغرور و جاهل مواجه است، بیان داشت: اروپایی‌‌ها با تحریف تاریخ و بافتن دروغ‌ها به سرزمین خاک آمریکا هجوم آوردند و حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم بومی را کشتند و بر سر قبر آنان ایالت متحده را ساختند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اروپایی‌هایی که دم از دین می‌زنند با وحشی‌‌گری دانشمندان و عالم را سوزاندند و رسالتی جز جنگ و آوارگی و استثمار ندارند و بشر با این‌ها گیر کرده ‌و هر جا ویرانی و ظلم وجود دارد ردی از اروپای وحشی را می‌توان دید.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه اروپایی‌ها به دنبال این هستند تا به هر بهانه‌ای انسان ‌ای خوب را از بین ببرند و از انسان‌های شرور پشتیبانی کنند، تصریح کرد: اروپا و غرب می‌داند که شرایط ایران و اسلام با همه جا متفاوت است اما باید نسبت به اقدامات و نقشه‌های آنان آگاه باشیم. 

وی اساس کار دشمن را بر فتنه و دروغ و فریب دانست و اضافه کرد: در این فتنه اخیر طی ۱۲ روز ۱۷ هزار دروغ مستمر بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آمریکا را زیر پا گذاشته است، گفت: آثار صادرات تفکر انقلابی و بسیجی امروز دنیا را فراگرفته و دنیا خودش را برای کربلای آخرالزمانی آماده می‌کند لذا امیدواریم این شرایط و حضور مردم به این دروغ‌ها خاتمه دهد و جبهه حق در مقابل دشمن پیروزی نهایی را رقم زند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید