استاندار گیلان با خانواده شهیدان «خدمتی» دیدار کرد

استاندار گیلان با خانواده شهیدان «خدمتی» در لولمان دیدار کرد


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، روز گذشته با حضور در منزل شهیدان والامقام محمد، ایرج و منوچهر خدمتی در لولمان شهرستان رشت با پدر و مادر عزیز و دیگر اعضای خانواده این شهیدان سرافراز دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه داشت.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن گفت‌وگوی صمیمانه با این عزیزان، تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بویژه پدران، مادران و همسران شهیدان که دوشادوش فرزندان برومند ایران اسلامی با تاسی از صبر حضرت امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) ایستادگی کرده‌اند، را امری ضروری برای مسئولان دانست و خواستار دعای خیر این عزیزان برای تعالی و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی در خدمت به مردم ولایتمدار شد.

وی در ادامه آسایش و آرامش جامعه امروز را مرهون جانثاری و خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و هشت دفاع مقدس دانست و ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان، ایثار و ازخود گذشتگی خانواده عزیز شهیدان را مایه قوت قلب و به عنوان الگوی بی نظیر برای تمامی خانوده‌ها عنوان کرد.

شهیدان محمد (جاویدالاثر) متولد سال ۱۳۴۷، ایرج متولد سال ۱۳۴۲ و منوچهر خدمتی متولد سال ۱۳۴۳  از شهدای دوران ۸ سال دفاع مقدس در سال‌های ۶۷، ۶۵ و ۶۱  در مناطق عملیاتی شلمچه و کوشک به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید