استان فارس به استقبال سه شهید دفاع مقدس می‌رود

از سه شهید دوران دفاع مقدس استان فارس استقبال می‌شود


به گزارش مجاهدت از گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به همت ستاد استقبال از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس مراسم استقبال از سه تن از شهدای دفاع مقدس، شهیدان «محمدرضا رسولی»، «غضبان آلبوعبادی» و «محمدتقی کریمی» امروز (چهارشنبه) ساعت ۱۷ در فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود. 

شهید ‌«محمدرضا رسولی» که در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های بسیاری شرکت داشت، متولد ۱۳۴۰ بود و روز هشتم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه هورالهویزه به شهادت رسید. پیکر او در منطقه ماند و پیکر مطهر وی پس از ۳۹ سال با انجام آزمایش DNA هویت او مشخص شد.

شهید «محمدتقی کریمی» متولد سال ۱۳۴۵بود. وی از طریق تیپ ۵۵ ارتش عازم جبهه شد و روز ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر، در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ اما پیکر پاک این شهید گرانقدر در منطقه برجای ماند. سرانجام پس از ۳۸ سال تفحص و هویت وی از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

شهید «غضبان آلبوعبادی» متولد ۱۳۱۹ و از اهالی مرودشت بود. وی از سوی لشکر ۱۹ فجر به جبهه اعزام شد و در خرداد ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد؛ اما پیکر پاک این شهید در منطقه برجای ماند و سرانجام پس از ۴۴ سال هویت وی با انجام آزمایش DNA شناسایی شده است.

انتهای پیام/ 118

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید