استان همدان پیشگام تکریم از خانواده شهدا است

استان همدان پیشگام تکریم از خانواده شهدا است.


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: ایجاد ارتباط و تعامل بین مردم و خانواده‌های معظم شاهد باید بیشتر از پیش باشد.

وی با بیان اینکه تحول در برنامه‌های فرهنگی و کنگره‌های شهدا در دستور کار قرار گیرد، افزود: تأکید رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی همواره بر تحول در امور و نگاه تحول‌محور بوده است.

معاون سیاسی استاندار همدان خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران، امین مردم هستند و به میدان آمدن آنها باعث افزایش انگیزه و امیدآفرینی در مردم می‌شود. شهدا متعلق به همه‌ی جامعه هستند و همه‌ی ما یک جامعه واحد هستیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۵ هزار دیدار با خانواده شهدا انجام شده است، تصریح کرد: دیدار و تکریم خانواده شهدا از وظایف ما است و تردید نداشته باشید جامعه به وجود خانواده شهدا نیاز دارد.

رضانیا با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدا در سال ۱۴۰۲، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در استان است، یادآور شد: طرح سپاس برای تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، یک اتفاق خوب است و مدیران باید در طرح سپاس پیشگام باشند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم خانواده ایثارگر و شاهد مغفول واقع شوند، خاطرنشان کرد: بیش از هزار یادواره شهدا در مدارس استان برگزار شده است و استان همدان پیشگام تکریم و تقدیر از خانواده شهدا است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید