استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت پایگاه‎‌های اورژانس در مسیر اربعین

استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت پایگاه‎‌های اورژانس در مسیر اربعین


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اهواز، «جعفر میعادفر» رئیس سازمان اورژانس کشور امروز در حاشیه بازدید از مرکز درمانی و پایانه مرزی شلمچه از ارزیابی نقاط استقرار بیمارستان صحرایی و اتاق‌های سرد در مسیر تردد زائران برای استقرار کانکس‌ها و امکانات در ایام اربعین خبر داد و اظهار داشت: مرز شلمچه یکی از مرزهای مهم در بحث اربعین حسینی است که امروز از مرکز درمان این مرز بازدید و وضعیت امکانات و تجهیزات این مرکز بررسی شد تا اگر کمبودی وجود دارد، رفع شود.

وی افزود: همچنین جلسه‌ای با خیرین در راستای تقویت این مرکز و پوشش خدمات درمانی در اربعین حسینی برگزار و تصمیمات خوبی گرفته شد.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در این جلسه در مورد موضوع تامین آمبولانس و ساخت ایستگاه اورژانس در مسیر تردد زائران تبادل نظر شد و امیدواریم خیرین را به سمت تامین آمبولانس و رفع نیازهایی که در خصوص مشکلات فرسودگی آمبولانس وجود دارد، سوق دهیم.

میعادفر عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی آبادان کارهای خوبی انجام داده است و امیدوارم بتوانیم امسال خدمات خوبی با کمترین مشکل و بهترین کیفیت به زائران ارائه دهیم.

وی یادآور شد: بازدیدی از مسیر حرکت زائران خواهیم داشت و نقاط استقرار بیمارستان صحرایی و اتاق‌های سرد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا کانکس‌ها و امکانات در ایام اربعین در مکان‌های مشخص قرار بگیرند و مردم از این خدمات بهره ببرند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید