استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بسیجی در امور فرهنگی و اجتماعی

استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بسیجی در امور فرهنگی و اجتماعی


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «روح الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان شامگاه (سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج اردستان، اظهار داشت: در سحرگاه چنین روزی شهید نواب صفوی توسط دژخیمان پهلوی به چوبه دار آویخته و به شهادت رسید که این شهید بزرگوار الگوی رهبر انقلاب شد.

وی با بیان اینکه اگر حرکت‌های جهادگونه شخصیت‌های انقلابی نبود انقلاب در مسیر پیروزی قرار نمی‌گرفت، افزود: رهبر انقلاب فرمودند من از آن سید شجاعی که در مشهد علیه شاه محکم صحبت می‌کرد انقلابی‌گری را یاد گرفتم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با اشاره به نقش شهید نواب صفوی در ملی شدن صنعت نفت، بیان کرد: این شهید در نامه‌ای به رزم آرا و وزیران آن دوران خواستار ملی شدن صنعت نفت شد و اگر تلاش‌های ایشان نبود شاید این اتفاق صورت نمی‌گرفت که این مطالب در کتاب‌های تاریخ برای نوجوانان نیامده است.

صنعتکار خاطرنشان کرد: متأسفانه گاهی اوقات خمودگی هایی در شهرستان اردستان مشاهده می‌شود و در این شهر در این دولت انقلابی که اسباب پیشرفت هم فراهم است باید تحول و تحرک ایجاد شود.

وی تاکید کرد: مأموریت بسیج فقط مربوط به مسائل ضد اغتشاش و امنیتی نیست و بنابر بیانات رهبری مأموریت این نهاد فرهنگی نیز هست و تعداد ۹ قرارگاه در دستورالعمل سند اعتلای بسیج وجود دارد که در این سند بالغ بر ۲۸ مأموریت برای بسیج ذکر شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: نقشه بسیج در سند اعتلا، طرح محلات اسلامی است که در این طرح مسائل مختلف محلات با کمک نیروی‌های بسیج و دیگر نهاد حل خواهد شد.

صنعتکار عنوان کرد: نیروی مردمی بسیج خدمات مختلفی از جمله محرومیت زدایی و مسائل تبینی و غیره ارائه می‌دهد استفاده از ظرفیت پیشکسوتان بسیج در راستای انجام خدمات و فعالیت‌ها ضرورت دارد.

در این مراسم از زحمات سرگرد پاسدار «داود عصارزاده» تقدیر و سروان پاسدار«محمدرضا عصارزاده» به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) اردستان معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید