استقلال و آزادی نقطه قوت جمهوری اسلامی است/ ۴۷ کشور در فتنه اخیر نقش داشتند

استقلال و آزادی نقطه قوت جمهوری اسلامی است/ ۴۷ کشور در فتنه اخیر نقش داشتند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا عادل» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، در یادواره شهدای محله «باغ‌فلاحت» بابلسر و گرامیداشت حماسه ۹دی، با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم با ابزار‌های مختلف، ارزش‌های ما را مورد هدف قرار داده است، اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم با شایعه، دروغ و جوسازی و ایجاد تردید، واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه امسال یکصدمین سال هتک حرمت به قبور ائمه در بقیع به دست فرقه جعلی و افراطی وهابیت است، افزود: این‌ها با اسلام مشکل دارند و امروز شبکه ماهواره‌ای اینترنشنال را راه‌اندازی کردند که در جریانات اخیر فعال‌ترین شبکه‌ها بود.

حجت‌الاسلام عادل با بیان اینکه ولی‌فقیه پرچمدار نظام است، به مشکلات اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: مسئولین وظیفه دارند تا مشکلات را حل کنند.

این مسئول بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی حامی مستضعفان عالم بوده و استقلال و آزادی اساسی‌ترین شعار‌های نظام است.

وی با بیان اینکه آزادی واژه مقدسی است و نباید آن را معادل لاابالی‌گری قرار دهیم، بیان کرد: آزادی‌خواهان جهان خط و فکر خود را از حسین بن علی (ع) گرفتند و نباید معادل هرج و مرج و لاابالی‌گری قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: باید الگوسازی مناسب صورت گیرد و همه ما تکلیف داریم و وظیفه ما است طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم و ظرفیت‌های انقلابی را فعال کنیم.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیری، ۴۷ کشور در فتنه اخیر نقش داشتند و مشارکت کردند و بودجه‌های هنگفتی هزینه کردند.

حجت‌الاسلام عادل با بیان اینکه فرزندان ایران اسلامی با اتکا به قدرت الهی به پیشرفت‌های زیادی دست یافتند، خاطرنشان کرد: مشکلات و ناامیدی نباید سد راه پیشرفت جوانان شود.

وی به پیشرفت‌های نظامی اشاره کرد و گفت: امروز موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است و استکبار قدرت عرض اندام ندارد و سامانه تدافعی جمهوری اسلامی قوی‌ترین و مجهزترین پهپاد آمریکا را شجاعانه در خلیج‌فارس سرنگون می‌کند و همه باید دست به دست هم دهیم این نظام به مسیر الهی خود ادامه دهد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن اخلاق را نشانه رفته است، اذعان داشت: انسان اشرف مخلوقات است و در بعد معنوی حیاتش به او امتیاز می‌دهد.

حجت‌الاسلام عادل با اشاره به مشکلات معیشتی در جامعه و بیان اینکه اقتصاد با تلاش مسئولین در بخش تولید رشد پیدا می‌کند و استقلال و آزادی نقطه قوت جمهوری اسلامی است، بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی و توجه به وصیتنامه‌های شهدا تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید