اصابت مستقیم موشک حزب‌الله به نهاریا +فیلم

اصابت مستقیم موشک حزب‌الله به نهاریا +فیلم



حزب الله لبنان بار دیگر مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد و براساس تصاویر منتشره در رسانه‌های عبری، یکی از موشک‌های مقاومت اسلامی لبنان به شهر نهاریا اصابت کرده است.

به گزارش مجاهدت از مشرق به نقل از المیادین، به دنبال حمله گسترده مذکور، آژیر خطر در شماری از شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی از جمله «مرگلیوت»، «عرب عرامشه» و «مسکاف عام» به صدا درآمد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در این باره اعلام کرد که بر اثر اصابت یک پهپاد به شهرک صهیونیست نشین «شلومی» بخش‌هایی از آن دچار آتش سوزی شد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از فرود ۸ بالگرد نظامی در بیمارستان رمبام در شهر حیفا خبر دادند.

همچنین یک بالگرد در بیمارستان بلینسون و بالگرد دیگر در بیمارستان تل هشومیر بر زمین نشستند.

ساعاتی پیش نیز پایگاه خبری «العهد» لبنان گزارش داد حزب‌الله شهرک صهیونیست‌نشین کرمئیل را هدف حمله سنگین راکتی قرار داده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اذعان به اصابت مستقیم راکت‌های حزب‌الله به این شهرک گزارش داد که شلیک ۳۰ راکت به سمت کرمئیل و حومه آن در الجلیل سفلی رصد شده است.

بر اساس گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز چند راکت مستقیما به کرمئیل و مجد الکروم اصابت کرد و ۴ نفر نیز بر اثر اصابت ترکش راکت‌ها زخمی شدند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از قطعی برق در چند شهرک صهیونیست‌نشین در الجلیل مرکزی در نتیجه اصابت راکت‌های حزب‌الله به این منطقه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است. مقاومت فلسطین نیز با گذشت بیش از یکسال همچنان درحال نبرد با نظامیان صهیونیست در نوار غزه و گرفتن تلفات از ارتش رژیم صهیونیستی است.

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید