اصحاب رسانه با عزمی راسخ در برابر سیاه‌نمایی دشمنان ایستاده‌اند

اصحاب رسانه با عزمی راسخ در برابر سیاه‌نمایی دشمنان ایستاده‌اند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «مهدی پارسا» رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز در دیدار با مدیرکل و بسیج صدا و سیمای مرکز گیلان ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: بینش سیاسی حضرت صدیقه طاهره (س) الگویی برای همیشه تاریخ است و خطبه‌ها و سخنان ایشان مهر تثبیتی بر حقانیت فرهنگ تشیع در تاریخ ثبت شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان در عرصه جهاد تبیین، تصریح کرد: خبرنگاران با عزمی راسخ در جنگ نابرابر رسانه‌ای در برابر تحریف واقعیات، دروغ، سیاه‌نمایی، وارونه نمایی و کتمان دستاورد‌های امیدآفرین انقلاب توسط دشمن به جهاد تبیین می‌پردازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان گفت: این جشنواره در دو محور ملی و بومی از جمله شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرین، خانواده، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.

پارسا با تاکید بر اهمیت مطالبه‌گری همراه با راهکار در حوزه مسائل بومی ابراز داشت: گردشگری گیلان، زباله سراوان و تهدید‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله محور‌های بومی مهم در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

«محمدباقر باقرزاده» رئیس صدا و سیمای مرکز گیلان نیز در این نشست جشنواره ابوذر را اتفاق مبارکی در عرصه تولیدات رسانه‌ای دانست و اظهار داشت: جشنواره ابوذر فرصتی برای بروز هرچه بیشتر جوانان فرهیخته مبتکر و نوآور و خلاق در عرصه تولید محصولات رسانه‌ای با محتوای عالی است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و جوانان فرهیخته اهل قلم، توسعه استان و رفع چالش‌های موجود استان را اولویت خود می‌دانند تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رفع مشکلات قلم بر دست گرفته و با هدف حل مشکلات استان به مطالبه‌گری همراه با راهکار می‌پردازند.

باقرزاده جشنواره ابوذر را فضایی برای بیان مطالبات استان و مسائل ملی دانست و گفت: چند سال است که شاهد تولیدات فاخر و مردمی خوبی در این حوزه هستیم.

رئیس صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به دغدغه‌های اصحاب رسانه پیرامون مسائل زیست محیطی، اشتغال و مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با احصای مشکلات و مطالبه از مسئولان اجرایی استان برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند تا با پیوست رسانه‌ای این مسائل برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید