اصحاب رسانه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند

اصحاب رسانه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهند


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از شیراز، «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید استان فارس امروز در پیامی ضمن گرامیداشت هفته خبرنگار از اصحاب رسانه خواست با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا، جانبازان و آزادگان باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در ابتدای این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر به ویژه شهید محمود صارمی، از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد و اظهار داشت: هفدهم مرداد، فرصتی برای بیان ارج نهادن به مسئولیت و تلاش بی وقفه خبرنگاران متعهدی است که رسانه را سنگر دفاع از امنیت و استقلال کشور و خنثی نمودن توطئه قدرت‌های استکباری قرار داده اند.

ابراهیم بیانی گفت: نقش آفرینی مهم اصحاب رسانه در بیان و نمایش موفقیت‌ها و حماسه سازی‌های تاریخ ساز ملت ایران از جایگاه ویژه‌ای برخورداربوده و امروز خبرنگاران متعهد کشورمان در زمینه مقابله با توطئه‌های شوم رسانه‌های معاند و افشاگری نقشه‌های دشمنان نیز به خوبی اقدام نموده اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: خبرنگاری رسالتی بس خطیر است چرا که خبرنگاران با خردورزی و فراهم آوردن حقایق سعی در آگاه سازی و بیداری جامعه دارند.

بیانی با تاکید بر اهمیت نقش خبرنگاران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان جامعه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هدف اصلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران است و باید بیش از این در حوزه ایثار اجتماعی کار شود چرا که ترویج فرهنگ ایثار موجب تلطیف فضای جامعه، افزایش مودت و دوستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‎شود.

وی همچنین افزود: روزنامه نگاری دفاع مقدس فقط ثبت خاطرات آن دوران نیست بلکه بخشی ازهویت فرهنگی جامعه است و خبرنگارانی که در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند اشاعه دهنده و مروج سبک زندگی ایثارگران هستند و در واقع تاریخ را ثبت می‌کنند و بسیار پرتلاش عمل کرد‌ه‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس تصریح کرد: خبرنگاران با حضور در عرصه نبرد رسانه‌ای که بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود وظیفه‌ای مانند سربازان و افسران فداکار را در خط مقدم این رویارویی فرهنگی به دوش می کشند.

بیانی در ادامه از همت و تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ در انعکاس خبرهای حوزه ایثار و شهادت و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد و گفت: امید است با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ادامه دهندگان خوبی برای راه شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید