اصناف به شعار سال ابلاغی رهبر معظم انقلاب عمل کنند

اصناف به شعار سال ابلاغی رهبر معظم انقلاب عمل کنند


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، «حمیدرضا ایزدی» مدیرکل صمت فارس، فارس امروز دوم تیر در همایش «اصناف، نگین اقتصاد» با تاکید بر اهمیت و جایگاه اصناف در چرخه اقتصادی کشور و استان فارس اظهار داشت: جامعه بزرگ اصناف با تلاش و تعامل و همکاری، برنامه ریزی و برنامه سازی و تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه کاری‌خودشان تولید، توزیع و پخش در این چرخه به رشد تولید، مهار تورم شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز رونق اقتصادی کمک می‌کنند.

وی با تاکید براهمیت و جایگاه اصناف در چرخه اقتصادی کشور و استان فارس افزود: جامعه بزرگ اصناف با تلاش و تعامل و همکاری، برنامه ریزی و برنامه سازی و تصمیم گیری و اتخاذ تصمیمات مناسب در حوزه کاری‌خودشان تولید، توزیع و پخش در این چرخه به رشد تولید، مهار تورم شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز رونق اقتصادی کمک می‌کنند.

 با اشاره به اینکه بی بدیل‌ترین جایگاه و نقش را اصناف و بازاریان در اقتصاد کشور دارند گفت: اصناف همواره با تلاش و کوشش خود در پی کسب و کار و روزی حلال بوده و در فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی و غیره نقش خوب خود را ایفا کرده است.

مدیرکل صمت با تاکید بر بازرسی و نظارت مستمر بر بازار کالا و خدمات بازرسان استان فارس اظهار داشت: استان فارس در سطح کشور در سال 1401 در تعداد تشکیل پرونده، جایگاه دوم و در تعداد بازرسی، جایگاه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

ایزدی گفت: استان فارس داری تعداد 180 هزار صنوف تولیدی، توزیعی، خدماتی، خدمات فنی همچنین تعداد 562 اتحادیه و 36 اتاق اصناف است، همچنین تعداد بیش از 60 هزار واحد صنفی و 76 اتحادیه در شیراز فعالیت دارند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید