اعتراف جان بولتون به تسلیح آشوبگران خیابانی/ کشف بیش از ۸ هزار سلاح جنگی در ایران

نقش سلاح‌های آمریکایی در آشوب‌های ایران/ کشف بیش از 8 هزار سلاح جنگی در ایران!


گروه اجتماعی دفاع‌پرس: مردم ایران پس از ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی این روز‌ها شاهد جولان دشمنان جمهوری اسلامی در کف خیابان‌ها هستند؛ مزدوران و دشمنان داخلی در اقصی نقاط کشور با اقدامات تروریستی، آرامش و امنیت جامعه را سلب کرده و شهروندان بی‌گناه و مدافعان امنیت کشورمان را در شهر‌های مختلف مجروح و یا به شهادت رساندند.

معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با کشتار‌های کور تروریستی ماهیت جنایتکارانه خود را پشت نقاب دروغین دلسوزی برای مردم ایران پنهان می‌کنند و مسیر اعتراضات مردمی را به سمت ترور و اعمال خشونت منحرف کرده‌اند. دشمنان این آب و خاک به هر قیمتی که شده می‌خواهند جمهوری اسلامی را به آشوب بکشند تا سردمداران استکباری با خیال آسوده بتوانند زیاده‌خواهی‌های خود را در منطقه دنبال کنند.

یکی از حربه‌های دشمن برای ایجاد توطئه در کشورمان ورود سلاح قاچاق و در اختیار قرار دادن آن‌ها به اعتشاشگران برای ایجاد خشونت بیشتر در سراسر کشور است.

اعتراف بولتون به تسلیح آشوبگران

جان بولتون، مشاور جنگ‌طلب امنیت ملی دولت سابق آمریکا در اظهاراتی به تسلیح آشوبگران در کشورهای همسایه اعتراف کرده است.

مشاور امنیت ملی سابق دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که همواره موضعی جنگ‌طلبانه در قبال جمهوری اسلامی داشته است، در مصاحبه خود با بی‌بی‌سی فارسی گفته است که اپوزیسیون‌های ایران که در خیابان‌ها اعتراض می‌کنند، در حال مسلح شدن هستند.

بولتون در این مصاحبه ضمن ابراز امیدواری برای تغییر نظام در ایران اغتشاشات پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ را با اغتشاشات پراکنده فعلی در ایران مقایسه کرد و گفت: «اگر به انتخابات ۱۳۸۸ نگاه کنید، می‌بینید که سرکوب‌هایی در آنجا صورت گرفت که هم‌اکنون سرکوب‌ها تا حد زیادی گسترده‌تر شده و شدت گرفته است اما تفاوت این است که اپوزیسیون ایران با سلاح‌هایی که از پایگاه‌های بسیج به دست می‌آورند و سلاح‌هایی که از کردستان عراق وارد ایران می‌شود، در حال مسلح شدن هستند.»

وی سپس ادامه داد: «چشم‌انداز تلاش سیستماتیک اپوزیسیون نه‌ فقط اعتراض بلکه به‌کارگیری زور و قوه قهریه علیه حکومت ایران با این پیام است که ما دیگر غیرمسلح نیستیم و می‌توانیم با سپاه پاسداران مقابله کنیم و تمامی اینها نشان می‌دهد که جایگاه جمهوری اسلامی بیش ‌از پیش در معرض مخاطره قرار دارد.»

ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود

همچنین زمانی که محمد بن سلمان در پاسخ به سوال «داود الشریان» درباره ایران گفت: «ما منتظر نمی‌مانیم که عربستان میدان جنگ شود، بلکه تلاش می‌کنیم نبرد را به درون ایران بکشانیم» مسئله‌ای را مطرح کرد که در سیاست خارجی عربستان معمول نبود.

در آن زمان، بسیاری در تفسیر گفته‌های بن‌سلمان استدلال می‌کردند که ریاض طبق عادت در صدد به کارگیری و اعزام گروه‌های تروریستی مشابه داعش به ایران و انجام عملیات‌های خرابکرانه است، موضوعی که مدت‌ها توسط جریان‌های تجزیه‌طلب و تکفیری سیستان و بلوچستان، در قلب ایران انجام می‌شد.

اما در اسنادی که به دست آمده، مشخص شد که منظور بن سلمان، هدف قرار دادن داخل ایران، با طرح نفوذ بر جوانان ایرانی است.

بر اساس این اسناد، چهار روز پس از انتشار خبر اعدام شیخ نمر باقر النمر و جمعی از جوانان قطیف؛ شورای ملی اطلاع رسانی امارات طرحی پیشنهادی را به نمایندگان عربستان و بحرین ارائه کرد که آن را «استراتژی رسانه‌ای برای برخورد با موضوع ایران» نامید که در سال‌های بعد با هماهنگی آمریکایی‌ها شکل گرفت و به «طرحی برای تضعیف ایران از درون» تبدیل شد.

این استراتژی رسانه‌ای توسط «سلطان الجابر»، وزیر دولت و رئیس شورای ملی رسانه در امارات ارائه شد و تمرکز آن تاثیر بر افکار عمومی داخلی برای مخالفت با سیاست‌های ایران بوده است.

در حوادث اخیر نباید نقش فضای مجازی نادیده گرفته شود و همانطور رهبر معظم انقلاب اسلاب اسلامی فرمودند آمریکا، رژیم صهیونیستی، بعضی از قدرت‌های موذی و خبیث اروپایی و برخی از گروهک‌ها با همه امکانات به میدان آمدند و با استفاده از دستگاه‌های اطلاعاتی، رسانه‌ای و ظرفیت فضای مجازی، و بهره‌گیری از تجربیات گذشته در ایران و بعضی از کشورهای دیگر تلاش کردند به ملت ضربه بزنند. یکی از ابزارهایی که دشمن در حوادث اخیر از آن در جنگ ترکیبی علیه کشور ما استفاده کرده است وجود فضای مجازی و رسانه است.

دشمنان در فضای مجازی علاوه بر تشویق اغتشاشگران به مسلح شدن اقدام به آموزش ساخت کوکتل مولوتف کردند و سعی کردند کسانی که در حوادث اخیر کشته شدند را به نام نیروهای مسلح تمام کنند این در حالی است که در حوادث اخیر هیچکدام از نیروهایی که در میدان حضور داشتند حل حمل سلاح نداشتند.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور طی روزهای گذشته با صدور بیانه‌ای اعلام کرد؛ از ۲۶ شهریور تا ۱۴ آذر ۱۴۰۱، دو هزار و ۸۲۷ قبضه سلاح جنگی، پنج هزار و ۴۸۷ قبضه سلاح شورشی و در مجموع هشت هزار و ۳۱۴ قبضه سلاح قاچاق کشف شده است؛ در تازه‌ترین کشفیات پلیس برای اولین بار یک دوش‌پرتاب تک‌آوری توسط کلانتری نارمک در تهران کشف شد.

این آمار حجت را تمام کرده و بدون شک نشان دهنده جنگ نابرابر دشمنان کینه توز در فضای مجازی و حقیقی است.

انتهای پیام/ 241

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید