اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران خاریست در چشم دشمنان

اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران خاریست در چشم دشمنان


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی امروز در مراسم نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس استان که به صورت نمادین در مدرسه شاهد گل نرجس ارومیه برگزار شد به تعریفی از مفهوم ایثار و شهادت پرداخت و اظهار داشت: شهادت مرحله‌ای از علو درجات به سوی خدایی شدن است و ایثار؛ مرحله‌ای فراتر از بخشش و گذشت؛ بطوری که انسان به رغم نياز به چيزی، ديگران را برای برخورداری از آن مقدم بداند.

وی تصریح کرد: همانند شهدای 8 سال دفاع مقدس و یا مدافعان حرم، امنیت و سایر شهدا که برای دفاع از آرامش مردم ایثار کرده و از جان خود، بهترین لحظات و خانواده خود گذشتند تا حریم بچه‌های کشورمان شکسته نشود، اما اتفاقی که متاسفانه در چند روز اخیر در بعضی نقاط کشور باعث شد با کشیدن چادر از سر بانوان کشور این حریم شکسته شود.

‌جهانبخش ابراز داشت: بنابراین امروز بودنمان را مدیون نبودن آنهایی هستیم که ایثار کرده و برای دفاع از کیان کشور ،ناموس و امنیت این مرزبوم رفتند و شهید شدند.

این مسئول با بیان اینکه امروز نظام سلطه تمام توان خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بکار گرفته افزود: چرا که دشمن از هویت ملی و اخلاق اسلامی ایران به شدت می‌ترسد و از لحاظ ژئوپولوتیکی نیز اگر بخواهیم ارزیابی کنیم ایران در موقعیتی قرار گرفته که هیچ کشوری در دنیا این موقعیت را ندارد.

‌جهانبخش پرچم جمهوری اسلامی ایران و اعتلای آن در جهان را خار چشم دشمنان دانست و گفت: پلیس فدایی ملت است و خواهد بود و برای اعتلا و برافراشته ماندن پرچم جمهوری اسلامی ایران در هر لحظه از زمان آماده جانفشانی است.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید