اعتماد قلبی «ما می‌توانیم» کلید فتح ناوگروه۸۶ ارتش در گذر از امواج اقیانوس‌ها است

اعتماد قلبی «ما می‌توانیم» کلید فتح ناوگروه۸۶ ارتش در گذر از امواج اقیانوس‌ها است


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، امیر دریادار دوم «فرهاد فتاحی» جانشین منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در حاشیه بازدید اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از منطقه یکم نداجا در بندرعباس، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مهم‌ترین ارکان اصلی زندگی بشری، امنیت است؛ بنابراین نیروی دریایی ارتش سال‌ها است در دل دریاها و اقیانوس‌ها برای منافع و منابع کشور امنیت آفرینی می‌کند.

وی بیان کرد: ماموریت هشت ماهه ناوگروه ۸۶ با برد عملیاتی بیش از ۶۵ هزار کیلومتر عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را افزایش و وجهه دفاعی، سیاسی و امنیتی کشور را ارتقا داد.

جانشین منطقه یکم امامت نداجا و فرمانده ناوگروه ۸۶ ، اظهار داشت: تلاش مضاعف همرزمانم در ناوگروه۸۶ نشات گرفته از سیره نبوی و عشق به ولایت بود که با تمام وجود دل امواج خطر را شکافتند.

دریادار دوم فتاحی تصریح کرد: خانواده کارکنان نیروی دریایی ارتش، نیز موتور محرک این نیروی راهبردی در تحمل سختی‌های دوری از همسران و پدران خود هستند.

اساتید و دانشجویان دوره ۳۴ کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، در راستای آموزش عملی محورشناسی با حضور در منطقه یکم دریایی امامت بندرعباس، از تجهیزات دفاع دریایی و یگان های شناوری سطحی و زیرسطحی مستقر در این منطقه بازدید کردند و از نزدیک در جریان اشراف اطلاعاتی و توانمندی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش، در اجرای ماموریت‌های بین المللی در آبهای آزاد و دوردست و ماموریت های محوله داخلی در منطقه استراتژیک تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای عمان، قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید