اعزام تیم‌های پزشکی و دندان پزشکی به مناطق حاشیه‌ای کرمان

اعزام تیم‌های پزشکی و دندان پزشکی به مناطق حاشیه‌ای کرمان


به گزارش مجاهدت از دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «حمیدرضا حسینخانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) با اشاره به جزئیات برگزاری اردوی جهادی تیم‌های پزشکی و دندان پزشکی اظهار داشت: این اردوی جهادی به مدت ۵ روز در شهرک شهید همت برگزار می‌شود.

وی افزود: این اردو در بخش‌های دندان پزشکی، متخصص زنان و مامایی، متخصص قلب و عروق، متخصص اطفال، مشاوره کسب و کار و تحصیلی و روانشناسی برپا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین (ع) بیان کرد: در این اردوی ۵ روزه که از شنبه ۲۸ آبان آغاز شده است و تا چهارشنبه ۲ آذر ادامه دارد، تعدادی دندان پزشک، پزشک متخصص و یک ماما با روحیه و تفکر بسیجی و جهادی حضور دارند و به صورت رایگان به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم‌های دندان پزشکی با در اختیار داشتن ۲ کامیونت و ۲ یونیت سیار دندانپزشکی که به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مهیا شده است، در زمینه‌های ترمیم، جرم‌گیری، کشیدن دندان و فیشورسیلانت کودکان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

سرهنگ حسینخانی با اشاره به اینکه ساعت حضور تیم‌های مختلف این اردو در منطقه شهرک شهید همت، خیابان شهیدان محمدی کوچه ۱۲ نبش اولین چهار کوچه تکیه امام حسن عسکری (ع) مشخص شده است، از همکاری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه ثارالله استان کرمان، درمانگاه خیریه محمودیه، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، درمانگاه دندانپزشکی ولیعصر (عج)، حوزه مقاومت بسیج برادران جوادالائمه (ع) و حوزه مقاومت بسیج خواهران شهیده اشرف گنجویی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید