اعزام ۶۰۰ گروه نخبه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی/ کتاب خاطرات جهادی رهبری رونمایی می‎‌شود

اعزام ۶۰۰ گروه نخبه جهادی به مناطق محروم خراسان جنوبی


به گزارش مجاهدت از خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمدرضا مهدوی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز(شنبه) در شورای اداری خراسان جنوبی، اظهار داشت: سال 1347 رهبر معظم انقلاب اسلامی به همراه گروهی از روحانیون جهادی به مناطق زلزله‌زده شهرستان فردوس سفر کرده و به یاری زلزله‌زدگان شتافتند.

وی گفت: در همین راستا اجلاسیه ملی گروه‌های جهادی همزمان با ۱۳ شهریورماه پس از گذشت ۵۴ سال از زلزله ویرانگر فردوس در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ذیل برگزاری این اجلاسیه، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اجلاسیه رونمایی از کتاب خاطرات جهادی رهبر معظم انقلاب اسلامی در فردوس است که با همکاری آستان قدس رضوی چاپ شده و همزمان با این اجلاسیه رونمایی می‌شود.

مهدوی برگزاری کارگاه‌های متنوع با ترویج گفتمان جهادی را از دیگر برنامه‌ها ذکر و مطرح کرد: ۶۰۰ نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور از سه روز قبل از برگزاری اجلاسیه در استان حضور می‌یابند.

وی با تأکید بر اینکه اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس قطعا برکات خوبی را برای ادامه کار جهادی در پی خواهد داشت، افزود: امروزه فعالیت جهادگران تنها مربوط به حوادث غیر مترقبه نیست بلکه در بسیاری از بخش‌های صنعتی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی، کشاورزی و دامپروری فعال و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجلاسیه ملی جهادگران، بیش از ۴۰ هزار کارگروه جهادی در کشور گوش به فرمان خواهند بود تا در قالب رزمایش انجام وظیفه کنند.

«مهدی روشن» فرماندار شهرستان فردوس نیز، گفت: دستاوردهای این اجلاسیه باید برای مردم محسوس باشد که امیدواریم با همکاری دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و مدیریت استان بتوانیم این امر را محقق کنیم.

وی از پیگیری ثبت سیزدهم شهریور ماه در تقویم کشور به عنوان مبدا حرکت‌های جهادی خبر داد و گفت: از ابتدای شهریورماه برنامه‌های رسمی این اجلاسیه در فردوس برگزار  خواهد شد.

فرماندار شهرستان فردوس تجلیل از گروه‌های جهادی شاخص، تبیین نقش ارزنده گروه‌های جهادی در توسعه همه‌جانبه، استقرار گروه‌های جهادی با هدف رفع محرومیت، تبیین نقش محوری روحانیت در حرکت‌های جهادی و ترویج و گسترش حرکت‌های جهادی در سطح کشورهای جهان اسلام را از مهم‌ترین اهداف این اجلاسیه ملی ذکر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب به صورت خودکار از این صفحه بارنشر گردیده است

این مطلب مفید بود؟
>

آخرین اخبار

تبلیغات
تبلیغات
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید